Lekce 6 - Particle System v Blenderu - Pokračujeme a dokončujeme dům
V minulé lekci, Particle System v Blenderu - Základní nastavení, jsme si ukázali část základního nastavení Particle Systemu. Ukázali jsme si příklady a jeho využití. Nakonec jsme si ukázali simulaci vody.
V dnešním tutoriálu animací v Blenderu si ukážeme další nastavení Particle System. Ukážeme si nastavení Hair. Vymodelujeme si květináč, květinu a trávu, které nám ještě jako poslední u domu chybí.
Náš finální model bude vypadat takto:
Hair v Blenderu
V Particle System máme nastavení Hair, které nám například umožňuje vytvářet vlasy, srst, vousy nebo trávu. Ukážeme si nastavení Hair. Vložíme si tedy opici a v nastavení Particle Properties jí nastavíme Hair:
V Emission máme jiné položky nastavení jako
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V dnešní lekci Blenderu se podíváme na další nastavení a možnosti Particle System. Vymodelujeme si květináč, kytku a trávu.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.