Řešené úlohy k 3.-6. lekci Základy fyziky v Blenderu
V minulé lekci, Simulace fyziky v Blenderu - Nastavení Rigid Body, Soft Body, jsme navázali na připravené prostředí a vytvořili jsme simulaci. Shrnuli jsme si, co jsme se v tomto kurzu naučili. Využili jsme znalosti z Rigid Body a Soft Body.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti Soft Body a Cloth z minulých lekcí. Ve vlastním zájmu se je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů, ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do minulých tutoriálů a pokuste se na to přijít.
Jednoduchý příklad
Vložte si objekt Plane, ze kterého vytvořte zem a na ni vložte tři objekty Cube. Z těch udělejte schody s velkým rozdílem. Dále si vložte objekty Monkey, Cube a Torus. Každý z objektů vložte nad jeden schod. Objektu Monkey nastavte pomocí
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené úlohy základy fyziky Blenderu na téma Soft Body a Cloth. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.