Lekce 6 - Simulace fyziky v Blenderu - Nastavení Rigid Body, Soft Body
V minulé lekci, Simulace fyziky v Blenderu - Vytvoření prostředí, jsme si připravili prostředí k simulaci fyziky, abychom si v následují lekci mohli shrnout vše, co jsme se doposud naučili v tomto kurzu.
V této lekci navážeme na připravené prostředí a vytvoříme simulaci. Shrneme si, co jsme se v tomto kurzu naučili. Využijeme znalosti z Rigid Body a Soft Body.
Simulace fyziky v Blenderu
Prostředí pro naši simulaci máme již hotové a teď si ho jen rozpohybovat.
Na videu můžeme vidět simulaci, kterou si vytvoříme. Použijeme Rigid Body a Soft Body na objekty, které budou padat a odrážet se od ploch a spadnou do misky. Nakonec bude záběr na vlající vlajku
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V lekci navážeme na připravené prostředí a vytvoříme simulaci. Shrneme si, co jsme se v tomto kurzu naučili. Využijeme znalosti z Rigid Body a Soft Body.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.