Lekce 3 - Modifikátory Bevel, Solidify a Skin v Blenderu
V předchozím kvízu, Kvíz - Úvod do modifikátorů v Blenderu, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z předchozích lekcí.
V dnešní lekci se podíváme na další modifikátory z kategorie Generate. A to konkrétně na Bevel, Solidify a Skin. Ukážeme si, jak můžeme zkosit hrany objektu nebo jak snadno vytvořit strom.
Modifikátor Bevel
Jako první si ukážeme modifikátor Bevel na objektu Cube. Otevřeme si menu Add pomocí klávesové zkratky Shift+A. Rozklikneme si kategorii Mesh a zvolíme objekt Cube:

Dále si vložíme na objekt modifikátor Bevel. Slouží nám ke
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V této lekci si ukážeme další modifikátory z kategorie Generate. Konkrétně si ukážeme modifikátory Bevel, Solidify a Skin.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.