Lekce 4 - Modifikátory Decimate, Remesh a Screw v Blenderu
V minulé lekci, Modifikátory Bevel, Solidify a Skin v Blenderu, jsme si ukázali další modifikátory z kategorie Generate a to Bevel, Solidify a Skin. Vyzkoušeli jsme si, jak zkosit hrany objektu a vytvořili si strom.
V dnešní lekci si ukážeme další modifikátory z kategorie Generate. Konkrétně se zaměříme na modifikátory Decimate a Remesh, které nám upravují síť objektu. Dalším modifikátorem, který si vyzkoušíme bude Screw.
Modifikátor Decimate
Modifikátor Decimate snižuje počet ploch na objektu s minimálním změnou tvaru. Vysoký počet ploch může způsobit to, že se nám Blender může začít sekat. Na objektech s velkým počtem ploch můžeme použít tento modifikátor Decimate:
Abychom si ukázali příklad, jak modifikátor funguje, tak
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V dnešní lekci se podíváme na další modifikátory z kategorie Generate. Konkrétně si ukážeme modifikátory Decimate, Remesh a Screw.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.