IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 19 - Projekt Oblast 51 - Vytvoření textur a render v Blenderu

V předchozí lekci, Projekt Oblast 51 - Tvorba hor a nastavení oblohy v Blenderu, jsme modelovali základnu s bránou a ukázali si modifikátor Ocean.

V dnešním tutoriálu základů Blenderu si ukážeme, jak vložit texturu na objekt a jak na tvorbu materiálů. Probereme práci ve Vertex Paint, dokončíme náš projekt a vytvoříme výsledný render.

Tvorba materiálů a vložení textury

Blender nabízí bohaté možnosti pro tvorbu realistických i stylizovaných povrchů, od jednoduchých barevných povrchů až po složité struktury. My se dnes podíváme na tvorbu písku, betonu a textury brány z obrázku. Začneme tvorbou materiálů a následně jim nastavíme texturu.

Písek

Tvorba písku může vypadat jako něco složitého, ale ve skutečnosti to tak není. Vysvětlíme si jednotlivé nody a jejich propojení. Přepneme se do Shading, označíme si poušť


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 725 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 32 článkům (19 lekcí, 6 testů, 7 praktických cvičení) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V dnešní lekci Blenderu si ukážeme vložení textury na objekt, tvorbu materiálů, práci ve Vertex Paint a nastavení renderování. Dokončíme také náš projekt.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Lukáš Láznička
Avatar
Aktivity