LETNÍ AKCE JE TADY! Pouze dnes můžeš získat až 90 % extra kreditů ZDARMA při dobití od 1199 kreditů s promo kódem TEPLO90.
LETNÍ AKCE JE TADY! Pouze dnes můžeš získat až 90 % extra kreditů ZDARMA při dobití od 1199 kreditů s promo kódem SLUNCE90.
NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!

Lekce 14 - Mág do objektové arény v C++

V minulé lekci, Dědičnost v C++, jsme si vysvětlili, co je to dědičnost a jak ji využít.

V dnešním C++ tutoriál si vytvoříme třídu Mag, kterého si později přidáme do arény.

Vytvoření mága

Než začneme něco psát, shodněme se na tom, co by měl mág umět. Mág bude fungovat stejně jako bojovník. Kromě života bude mít však i manu. Zpočátku bude mana plná. V případě plné many může mág vykonat magický útok, který bude mít pravděpodobně vyšší damage, než útok normální (ale samozřejmě záleží na tom, jak si jej nastavíme). Tento útok manu vybije na 0. Každé kolo se bude mana zvyšovat o 25 a mág bude podnikat jen běžný útok. Jakmile se mana zcela doplní, opět bude moci magický útok použít. Mana bude zobrazena grafickým ukazatelem, stejně jako život.

Vytvoříme si novou třídu Mag, podědíme ji ze třídy Bojovnik a přidáme jí atributy, které bude mít oproti bojovníkovi navíc. K atributům samozřejmě přidáme gettery.

Mag.h


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za exkluzivní cenu 695 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 40 článkům (28 lekcí, 11 praktických cvičení, test) tohoto kurzu s kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 231 Kč. Nabídka je časově omezená a platí pro všechny lekce v kurzu. Nakup teď a získej limitovanou 25% slevu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V naší objektové aplikaci v C++ využijeme dědičnosti a naprogramujeme si mága, kterého přidáme do naší arény.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Patrik Valkovič
Avatar
Věnuji se programování v C++ a C#. Kromě toho také programuji v PHP (Nette) a JavaScriptu (NodeJS).
Aktivity