Lekce 14 - Mág do objektové arény v C++
V minulé lekci, Dědičnost v C++, jsme si vysvětlili, co je to dědičnost a jak ji využít.
V dnešním C++ tutoriál si vytvoříme třídu Mag
, kterého
si později přidáme do arény.
Vytvoření mága
Než začneme něco psát, shodněme se na tom, co by měl mág umět. Mág bude fungovat stejně jako bojovník. Kromě života bude mít však i manu. Zpočátku bude mana plná. V případě plné many může mág vykonat magický útok, který bude mít pravděpodobně vyšší damage, než útok normální (ale samozřejmě záleží na tom, jak si jej nastavíme). Tento útok manu vybije na 0. Každé kolo se bude mana zvyšovat o 25 a mág bude podnikat jen běžný útok. Jakmile se mana zcela doplní, opět bude moci magický útok použít. Mana bude zobrazena grafickým ukazatelem, stejně jako život.
Vytvoříme si novou třídu Mag
, podědíme ji ze třídy
Bojovnik
a přidáme jí atributy, které bude mít oproti
bojovníkovi navíc. K atributům samozřejmě přidáme gettery.
Mag.h
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V naší objektové aplikaci v C++ využijeme dědičnosti a naprogramujeme si mága, kterého přidáme do naší arény.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.