NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 8 - 3D grafika v OpenGL a C++ - Textury podruhé

V předchozí lekci, 3D grafika v OpenGL a C++ - Textury, jsme si představili bitmap soubory a přidali naší krychli textury. Ukázali jsme si práci s texture unit a texture sampler.

Dnes se podíváme na to, co nám zbývá u tématu textur. Bylo by dobré si přiblížit tvorbu a zpracování textur, protože se nám to bude hodit u vývoje naší budoucí hry. A co to vlastně přesně jsou ty bitmapové soubory ??

Soubory BMP

Soubory s příponou `.bm


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh za pouhých 125 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 8 článkům (8 lekcí) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V tomto C++ tutoriálu se podíváme na pokročilou práci s texturami. Popíšeme si blíže strukturu bitmapových souborů a pokročilé OpenGL funkce.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Richard Bleier
Avatar
Aktivity