Lekce 8 - 3D grafika v OpenGL a C++ - Textury podruhé
V předchozí lekci, 3D grafika v OpenGL a C++ - Textury, jsme si představili bitmap soubory a přidali naší krychli textury. Ukázali jsme si práci s texture unit a texture sampler.
Dnes se podíváme na to, co nám zbývá u tématu textur. Bylo by dobré si přiblížit tvorbu a zpracování textur, protože se nám to bude hodit u vývoje naší budoucí hry. A co to vlastně přesně jsou ty bitmapové soubory ??
Soubory BMP
Soubory s příponou `.bm
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V tomto C++ tutoriálu se podíváme na pokročilou práci s texturami. Popíšeme si blíže strukturu bitmapových souborů a pokročilé OpenGL funkce.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.