Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
Adam Gajdečka:27.9.2018 9:16

Mít česky validační hlášky

Zkusil jsem: web.config:

<globalization culture="cs-CZ" uiCulture="cs-CZ" />

Global.asax.cs

protected void Application_BeginRequest()
 {

                Thread.CurrentThread.CurrentCulture = CultureInfo.CreateSpecificCulture("cs-CZ");
                Thread.CurrentThread.CurrentUICulture = new CultureInfo("cs-CZ");
}

Když si na serveru v IIS otevřu Globalization, tak tam vidím Czech (Czech Republic) (cs-CZ). Mám aplikaci ve 2 jazycích, přes resources mám překlady. To ovšem funguje správně. Jen se nepřeloží ty validation výchozí hlášky.

Chci docílit: Chci validační hlášky česky, jinak mi to píše The Jméno is required a takové věci. Dříve mi to fungovalo, ale asi se mi porouchalo od doby, kdy jsem změnil jazyk Windows na angličtinu (na serveru). Stejně tak se mi špatně vypisuje Datum v anglickém formátu (ale pouze v cron úlohách, typicky odesílání emailů)

Jinak hostuji na Windows Server 2016, IIS

Díky za pomoc

 
Odpovědět
27.9.2018 9:16
Avatar
Martin Petrovaj
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Adam Gajdečka
Martin Petrovaj:27.9.2018 13:36

Môžeš sa skúsiť pozrieť do Javascriptu, ktorý je za client-side validáciu zodpovedný. Napr. ak používaš defaultný jQuery validation, podarilo sa mi vyhrabať nejaké default hlášky tu: http://prntscr.com/kzco05 môžeš sa s tým skúsiť pohrať, prípadne sa pozrieť ešte inam.

Nahoru Odpovědět
27.9.2018 13:36
if (this.motto == "") { throw new NotImplementedException(); }
Avatar
Odpovídá na Martin Petrovaj
Adam Gajdečka:27.9.2018 13:51

validace je na úrovni serveru, nikoliv JS.

 
Nahoru Odpovědět
27.9.2018 13:51
Avatar
Adam Gajdečka:28.9.2018 9:05

V nastavení IIS jsem zvolil nastavení culture dle klienta. Restartoval server a ono to funguje.

Akceptované řešení
+5 Zkušeností
Řešení problému
 
Nahoru Odpovědět
28.9.2018 9:05
Avatar
Adam Gajdečka:2.12.2018 19:23

problém jsem právě řešil znovu. Na serveru jsem neměl nainstalovanou češtinu - jazykovou sadu.

 
Nahoru Odpovědět
2.12.2018 19:23
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 5.