Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
magic44
Tvůrce
Avatar
magic44:7.3.2014 11:11

Ahoj neví nědko, jak dostat efekt dýmu z Blenderu (http://www.youtube.com/watch?…) do XNA? :)
Popřípadě neznáte nějaký jíný způsob.

Odpovědět
7.3.2014 11:11
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na magic44
David Hartinger:7.3.2014 12:17

Dým se dělá pomocí particles, tedy pomocí kreslení většího množství objektů s texturou a nějakou rychlostí. XNA na to nic nemá, ale je jednoduché to udělat. Prostě tvoříš na jednom místě stále instance kusu kouře, každý kus si nastaví trochu jiný směr a stoupá nahoru. Čím je výše, tím je průhlednější, v určité výšce se sám odstraní.

Nahoru Odpovědět
7.3.2014 12:17
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Nahoru Odpovědět
7.3.2014 12:18
New kid back on the block with a R.I.P
Avatar
magic44
Tvůrce
Avatar
Nahoru Odpovědět
7.3.2014 14:08
Moudrý člověk nechce být lepší než ostatní, ale lepší, než byl sám včera.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.