Avatar
Ondřej Hanák
Redaktor
Avatar
Ondřej Hanák:15.7.2013 20:05

Potřebuji pomoc s jednou hrou (Piškvorky). Sem si udelal zaklad - vytvaření hracích kamenů na kliknutí etc. a potom se tam samozřejmě musela dat nejaka věc, ktera by zjistila jestli uz nekdo nevyhral. No, samozřejmě mi to nefunguje a já bych Vás poprosil, jestli byste mi tu chybu nenašli.

 
Odpovědět 15.7.2013 20:05
Avatar
Ondřej Hanák
Redaktor
Avatar
Ondřej Hanák:15.7.2013 20:05

http://uloz.to/…skvorky3-zip

Editováno 15.7.2013 20:06
 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 20:05
Avatar
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 20:18
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Michal Žůrek (misaz):15.7.2013 20:22

vždyť tám máš spoustu syntaxních chyb. Máš je vypsané v okně error list.

Nahoru Odpovědět 15.7.2013 20:22
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Ondřej Hanák
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Ondřej Hanák:15.7.2013 20:27

Nevím jak je změnit...

 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 20:27
Avatar
Odpovídá na Ondřej Hanák
Michal Žůrek (misaz):15.7.2013 20:33

:D jednoduše, navrhnout to jinak :D

Nahoru Odpovědět 15.7.2013 20:33
Nesnáším {}, proto se jim vyhýbám.
Avatar
Ondřej Hanák
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michal Žůrek (misaz)
Ondřej Hanák:15.7.2013 20:37

Hmmm super, jsem začátečník a nevím jak jinak ;)

 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 20:37
Avatar
Odpovídá na Ondřej Hanák
Michael Olšavský:15.7.2013 20:59

PRomiň, ale ta aplikace by chtěla přepsat skoro celá :D minimálně ty kalkulace. na zbytek sem ani pořádně nekoukal. Docela mě udivuje, že dokážeš napsat tolik kódu bez průběžného testování :O :D Ale chápu, že jsi začátečník, takže ti radím, podívej se na nějaké tutoriály.
http://www.youtube.com/watch?…
Tady ten je docela kvalitní

 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 20:59
Avatar
Ondřej Hanák
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Ondřej Hanák:15.7.2013 21:00

Tak toto tě pobaví, já tu hru dělal podle toho ;)

 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 21:00
Avatar
Ondřej Hanák
Redaktor
Avatar
Ondřej Hanák:15.7.2013 21:01

Zdá se mi, že mi to fungovalo do nějakého 6. tutorialu

 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 21:01
Avatar
Odpovídá na Ondřej Hanák
Michael Olšavský:15.7.2013 21:11

Aha :/ :D Tak to se opravdu omnlouvám. Říkal jsem si Petr Voborník... Ale ten kód se mi zdá jako hrozně nepřehledný a neúčinný.
Každopádně pokud to budeš dělat podle toho, tak to bude fungovat, když on tam má těch tutoriálů 15.

Editováno 15.7.2013 21:12
 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 21:11
Avatar
Ondřej Hanák
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Ondřej Hanák:15.7.2013 21:13

A nevis teda kde je chyba ?

 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 21:13
Avatar
Odpovídá na Ondřej Hanák
Michael Olšavský:15.7.2013 21:18

Jo vím ;-) :D

DirectionSigns = new short[4, 2]
            { {-1, 0 }, {-1, -1 }, {0, -1 }, {1, -1 } }; //-1,0  -1,-1  0,-1  1,-1

Tohle do konstruktoru místo předchozí inicializace.

a v metodě AddPiece namísto

short directHor = DirectionSigns((Int16)direction, (Int16)Coords.X);
                   short directVer = DirectionSigns((Int16)direction, (Int16)Coords.Y);

tohle:

short directHor = DirectionSigns[(Int16)direction, (Int16)Coords.X];
                   short directVer = DirectionSigns[(Int16)direction, (Int16)Coords.Y];
 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 21:18
Avatar
Ondřej Hanák
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Ondřej Hanák:15.7.2013 21:21

Děkuji hned to jdu vyzkoušet

 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 21:21
Avatar
Ondřej Hanák
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Ondřej Hanák:15.7.2013 21:25

new short[4, 2] <- tohle je podtržené jako error (v tom co ty tam máš ukázané je to to první)

Editováno 15.7.2013 21:25
 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 21:25
Avatar
Odpovídá na Ondřej Hanák
Michael Olšavský:15.7.2013 21:29

Jo ještě jsem ti zapoměl říct, že v typu proměnné přidej [,]

 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 21:29
Avatar
Ondřej Hanák
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Ondřej Hanák:15.7.2013 21:30

?
Srozumitelněji

Editováno 15.7.2013 21:30
 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 21:30
Avatar
Odpovídá na Ondřej Hanák
Michael Olšavský:15.7.2013 21:32
private short[,] DirectionSigns;

Chceš vytvořit dvoudimenzionální pole(matici). Tak to musíš nastavit v typu.

Editováno 15.7.2013 21:32
 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 21:32
Avatar
Ondřej Hanák
Redaktor
Avatar
Ondřej Hanák:15.7.2013 21:44

FUNGUJE :D

 
Nahoru Odpovědět 15.7.2013 21:44
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 19 zpráv z 19.