Diskuze: Problém při vykreslování v xna
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 16 zpráv z 16.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Bude to problém s načítáním té textury. Dej to místo metody initialize do Load . Mělo by to pomoct
Nefunguje pořád error a můžu se zeptat jaky ma byt format .png ?
Nebude to čistě náhodou tím, že textury by se měli načítat v LoadContent a ne Initialize?
Jo dobrý, jsem si nevšimnul.
Tak další věc, má soubor textury nastaven Content a Copy if Never (nebo Copy allways)?
Ptám se ještě jednou, cesta k Textuře je správně ? Mě nezajímá že to deklaruješ v game.cs nebo JinaTridaProHru.cs ... napiš ještě pořádněji chybu kterou ti to píše
Neošetřená vyjímka typu
'Microsoft.Xna.Framework.Content.ContentLoadException' vznikla v
Microsoft.Xna.Framework.dll
Dodadečné informace: Error loading "ball". File not found.
Tak to je snad jasné ne ... máš texturu (obrázek) ball danou v adresáři Content ? -> http://www.itnetwork.cz/…ogame/tetris
aha dík já to měl v WindowsGame1 a to mělo být ve WindowsGame1_content
Zobrazeno 16 zpráv z 16.