Diskuze: Problém při vykreslování v xna

C# .NET .NET (C# a Visual Basic) Problém při vykreslování v xna American English version English version

Aktivity (1)
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
KlimiCZ:14.6.2013 18:08

Mám dotaz mám kód na c# xna a nevím co mám špatně poraďte napíše mi to ball (loading error) zdrojový kód
http://www.itnetwork.cz/dev-lighter/112
http://www.itnetwork.cz/dev-lighter/113

Odpovědět 14.6.2013 18:08
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Michael Olšavský:14.6.2013 18:16

Bude to problém s načítáním té textury. Dej to místo metody initialize do Load . Mělo by to pomoct

 
Nahoru Odpovědět 14.6.2013 18:16
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
KlimiCZ:14.6.2013 19:08

Nefunguje pořád error a můžu se zeptat jaky ma byt format .png ?

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 19:08
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Petr Nymsa:14.6.2013 19:13

Máš správně cestu k textuře ?

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 19:13
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Jiří Gracík:14.6.2013 19:17

Nebude to čistě náhodou tím, že textury by se měli načítat v LoadContent a ne Initialize?

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 19:17
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
KlimiCZ:14.6.2013 19:18

mam ji tam kde je ball.cs a main.cs

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 19:18
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Nahoru Odpovědět 14.6.2013 19:18
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
KlimiCZ:14.6.2013 19:19

Nefunguje :(

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 19:19
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Jiří Gracík:14.6.2013 19:24

přesunout to do LoadContentu jsi už zkusil?

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 19:24
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
Odpovídá na Jiří Gracík
Michael Olšavský:14.6.2013 19:24

To jsem mu psal hned na zacatku ;-)

 
Nahoru Odpovědět 14.6.2013 19:24
Avatar
Jiří Gracík
Redaktor
Avatar
Odpovídá na Michael Olšavský
Jiří Gracík:14.6.2013 19:26

Jo dobrý, jsem si nevšimnul.

Tak další věc, má soubor textury nastaven Content a Copy if Never (nebo Copy allways)?

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 19:26
Creating websites is awesome till you see the result in another browser ...
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Jiří Gracík
KlimiCZ:14.6.2013 20:06

Nastavil jsem to ale napsalo to to stejné

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 20:06
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Petr Nymsa:14.6.2013 20:15

Ptám se ještě jednou, cesta k Textuře je správně ? Mě nezajímá že to deklaruješ v game.cs nebo JinaTridaProHru.cs ... napiš ještě pořádněji chybu kterou ti to píše

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 20:15
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
KlimiCZ:14.6.2013 20:22

Neošetřená vyjímka typu 'Microsoft.Xna­.Framework.Con­tent.ContentLo­adException' vznikla v Microsoft.Xna­.Framework.dll
Dodadečné informace: Error loading "ball". File not found.
:(

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 20:22
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Avatar
Petr Nymsa
Redaktor
Avatar
Odpovídá na KlimiCZ
Petr Nymsa:14.6.2013 21:16

Tak to je snad jasné ne ... máš texturu (obrázek) ball danou v adresáři Content ? -> http://www.itnetwork.cz/…ogame/tetris

Nahoru Odpovědět 14.6.2013 21:16
Pokrok nezastavíš, neusni a jdi s ním vpřed
Avatar
KlimiCZ
Člen
Avatar
Odpovídá na Petr Nymsa
KlimiCZ:15.6.2013 8:06

aha dík já to měl v WindowsGame1 a to mělo být ve WindowsGame1_con­tent

Nahoru Odpovědět 15.6.2013 8:06
Nesnaž se zakrýt něco, co jsi provedl úmyslně. Svět je tak malý, že dotyčný se to stejně dozví.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 16 zpráv z 16.