Diskuze: Problém s definováním proměnné
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj dle kódu to máš celé v jedné metodě a tam není možné, aby jsi měl jednu jednu proměnnou definovanou víckrát jak jednou. Doporučuji Ti buď před celý switch dát jen jednou její definici a nebo asi v případě case 1 ji přepsat na jinou proměnnou, kterou tam nemáš. Udělal bych to stejně jako máš definici objemu a povrchu.
Bud definuj premennu: float a; ... niekde na zaciatku,
alebo to vies obabrat takto:
int i1 = 2;
switch (i1)
{
case 1:
{
float a;
// blablabla
}
break;
case 2:
{
float a;
// blablabla
}
break;
case 3:
{
float a;
// blablabla
}
break;
default:
break;
}
... v takomto pripade mozes medzi zatvorkami definovat akekolvek
premenne,
ale budu mat 'platnost' iba vo vnutri daneho bloku { ... iba tuto ... }
Mimo daneho bloku uz premenna 'a' nebude existovat.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.