Diskuze: Test Enginu
Tvůrce
Zobrazeno 40 zpráv z 40.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Zdrojové kódy: http://uloz.to/…emachine-rar
Inak pridal som tam jednu mapu,...textury som nerobil ja, tak sa nesmejte
Bohužel mám linux, takže když je to napsaný C#, tak to u mě asi nepojede
Je to v monogame, takže by to mělo jet.
To Juraj Mlich : Máš to docela pěkné Ještě se podívám na kód, ale animace se povedly.
Stáhl jsem si MonoGame a stále se mi to nedaří spustit
Skús nainštalovať OpenAl :http://connect.creativelabs.com/…/oalinst.zip
Už to jde, je to super! Fakt pěkný, grafiku jsi dělal sám?
neumíš číst? psal to
tam
jurajmlich -> ta grafika je luxusní právě
Grafika je mega, upekl bych ti dort, kdybych to uměl
To si nás potešil (mňa a môjho kolegu ktorý to nakreslil)
Keď si kód pozriete tak dajte vedieť, potom keď bude hra hotová tak dám link na stiahnutie
Pozeral si niekto tie zdrojové kódy?
Tak jsem se k tomu konečně dostal.
Mapy
Takhle dlouhou hru nikdy neuděláš, když budeš každý objekt psát ručně
do kódu. Mám na mysli:
elements.Add(new Oblak(true, new Rectangle(20, 50, 447, 220), Content.Load<Texture2D>("graphics/chapter1/map1/Oblak01"), 0));
Engine je zvládnutý opravdu dobře, jen bych udělal ještě jeden program - editor. Ten by byl jen ve Windows Forms bez XNA a umožňoval by tio myší naklikat různé objekty na plochu místnosti a dále místnost uložit (třeba do XML). Načíst pak mapu z XML je poměrně jednoduché. Ušetří ti to hodiny práce a možná pak uděláš opravdu hru, takhle se vyčerpáš na 10ti místnostech, protože psát ručně to trvá strašně dlouho, každý kámen, souřadnice atd.
Inputs
V pohodě.
elements
V pohodě, jen bych je nedělil podle chapterů, stejně budeš mít třeba v 2.
chapteru mrak z chapteru prvního. Nemá to smysl rozdělovat, dej je všechny
do jedné složky, bude tak jednodušší i tvorba editoru levelů.
Screens
mapsch1, mapsch2, mapsch3... Proč načítat všechny mapy? Nechal bych tam
jednu mapu a tu vždy načetl když ji hraji.
FileWorking.cs je prasárna, použij XML. Soubor settings.txt by měl vypadat takto:
<settings>
<width>1280</width>
<height>720</height>
<nevimcotojealekdybystomelvxmltakbychtopoznal>100</...>
Pro práci s XML soubory použij třídu XDocument.
Proměnnou scale v Main vlož do třídy Scalling, již jsem ti to psal. Tam přeci patří, proč máš logiku škálování na více místech?
Mám z toho projektu docela dobrý pocit, až na pár drobností to vypadá opravdu skvěle. Bez toho editoru levelů to ale nepůjde.
Čeká mi tu tvůj článek, když jsem ho četl, bylo nam pořád napsané Global.cs, i když zdroják jsi už opravil, oprav to prosím i v článku a dej scale do Scalling, abych ho mohl publikovat
EDIT: Koukám, že to global jsi už opravil, ještě prosím o přesun scale do Scalling.
S tým editorom som tiež myslel že to tak spravím ale neviem moc robiť vo Windows Forms ale pomaly sa to učím, článok idem hneď prepísať
A v tom XML "nevimcotojealekdybystomelvxmltakbychtopoznal" to mala byť hlasitosť zvuku. A inak ďakujem za takéto zhodnotenie, moc mi to pomohlo
Na XML XDocument? Mne ju v tom MonoGame nechce nájsť, aj keď som pridal using-y, ani len System.Xml.Linq nenašlo
Pokud máš .NET alespoň 3.5 (což bys měl mít), tak je v System.Xml.Linq. Když najedeš na tu třídu co to nezná, ukáže se ti modré podtržítko a nabídne import. Článek je už teda ready?
článok áno, ale aj tak to tam nemám, však si to skús
Vždyť to tam pořád není Proměnná scale je v Main, má být ve Scalling.
Já osobně jsem měl v MonoGame také pár problémů s určitými třídami. Možná to je stejný případ . Použil jsem něco jiného, ale bohužel u si nepamatuju co mi nešlo a co jsem použil jiného
Jsme to našel, prý to nejde načíst protože ta hra bere soubory z toho svého resource takže se to dělá takhle:
using (StreamReader sr = new StreamReader(Game.Activity.Assets.Open("Content/myXML.xml"))
{
XDocument doc = XDocument.Load(sr);
}
Zabudol som uploadnuť aj nové zdrojové kódy, už to tam máš
using (StreamReader sr = new StreamReader(Game.Activity.Assets.Open("Content/myXML.xml"))
Píše mi že Activity neexistuje
Nakoniec sa to robí takto:
Stream stream = TitleContainer.OpenStream("Content\\Rooms.xml");
XDocument doc = XDocument.Load(stream);
No tak mu tu referenci přidej, když si o ni říká.
Toto som nevedel že sa niečo také dá, funguje diki
Zobrazeno 40 zpráv z 40.