Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
matesax:25.10.2012 22:34

Dobrý den,
rozhodl jsem se vytvořit herní menu - řádně objektově. Ale před oficiálním vydáním bych jej chtěl doladit (no možná i upravit/opravit) - takže rád uvítám Vaše návrhy. Děkuji.

http://ulozto.cz/…gamemenu-zip

(Jeden drobný neduh - prvně musí být definován MenuManager - jinak se Vám bude vykreslovat přes položky...)

Editováno 25.10.2012 22:35
 
Odpovědět
25.10.2012 22:34
Avatar
matesax
Tvůrce
Avatar
matesax:26.10.2012 8:48

Nevíte proč

spriteBatch.Begin();

spriteBatch.Draw(click ? selectedTexture : itemTexture, Bounds, hover ? colorManager.ChangeSaturation(BackgroundColor, 0.3M) : BackgroundColor);

if (Image != null)
    spriteBatch.Draw(Image, new Vector2(Bounds.X, Bounds.Y) + ((new Vector2(Bounds.Width, Bounds.Height) - new Vector2(Image.Width, Image.Height)) / 2), Color.Turquoise);

spriteBatch.DrawString(spriteFont, Text, new Vector2(Bounds.X, Bounds.Y) + ((new Vector2(Bounds.Width, Bounds.Height) - spriteFont.MeasureString(Text)) / 2), ForeColor);

spriteBatch.End();

Se mi obrázek vykresluje za tlačítko - ne před? Děkuji.

 
Nahoru Odpovědět
26.10.2012 8:48
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 2.