Diskuze: Xna nepřítel
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Člen
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
if(Math.Abs(player.position.X - enemy.position.X) < *value*)
enemy.position.X++;
Nebo naopak
Snad to bude fungovat.
Nepřítel pořád běží a po dosažení value se zastaví bude to asi naopak
třeba takhle:
bool isNear (float dist, Position player, Position enemy)
{
return (player.position.x*player.position.x+player.position.y*player.position.y<dist*dist);
}
// tenhle kod pak do kontroly:
if isNear(20.0f, player.position, enemy.position)
{
if (player.X>enemy.X)
enemy.position.X++;
if (player.X<enemy.X)
enemy.position.X--;
}
Nakonec jsem poupravil verzi od brisingr002
if (Math.Abs(player.position.X - zombie.position.X) > 300 && player.position.X > zombie.position.X)
zombie.position.X--;
if (Math.Abs(player.position.X - zombie.position.X) > 300 && player.position.X < zombie.position.X)
zombie.position.X++;
Zobrazeno 6 zpráv z 6.