3D bludiště v XNA

C# .NET XNA game studio 3D bludiště

Kurz online tutoriálů vás provede programováním 3D bludiště na základě 3D enginu z minulého kurzu. Hře nebude chybět ani editor levelů. To vše v C# .NET XNA.

Ohlasy studentů

Lekce

3D bludiště v XNA - Bludiště poprvé

1. díl - 3D bludiště v XNA - Bludiště poprvé

V tomto díle si rozebereme ukázkovou hru, kterou se budeme snažit vytvořit v C# .NET a XNA Game studio. Jedná se o jednoduché 3D bludiště.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Kamera a mřížka

2. díl - 3D bludiště v XNA - Kamera a mřížka

V tomto díle tutoriálů si vytvoříme první pohyblivou kameru a pomocnou debugovací mřížku, která se hodí snad na vše. Použijeme obligátní XNA a C#. NET.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Editor map

3. díl - 3D bludiště v XNA - Editor map

V tomto dílu tutoriálů si v C# .NET vytvoříme první část editoru map pro naše bludiště v XNA. Napíšeme ukládání a načítání mapy.
ZdarmaNapsal David Čápka
3D bludiště v XNA - Mapy, zdi a podlaha

4. díl - 3D bludiště v XNA - Mapy, zdi a podlaha

V tomto dílu seriálu tutoriálů si vytvoříme komponenty, ze kterých se bude bludiště skládat. Konkrétně zeď a podlahu. A to vše v C# .NET a XNA 4.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Dokončení editoru map

5. díl - 3D bludiště v XNA - Dokončení editoru map

V tomto dílu tutoriálů si v C# .NET dokončíme editor map pro naše 3D bludiště v XNA. Napíšeme vykreslování mapy a zprovozníme vizuální část aplikace.
ZdarmaNapsal David Čápka
3D bludiště v XNA - Podlahy podruhé a kolize

6. díl - 3D bludiště v XNA - Podlahy podruhé a kolize

V dnešním díle tutoriálů se podíváme na zbylé podlahy a rozmyslíme si 3D kolize tak, aby byly použitelné i pro další hry na enginu. To vše v C# .NET a XNA.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Krabice a koule

7. díl - 3D bludiště v XNA - Krabice a koule

V dnešním dílu tutoriálů tvorby 3D her v C# .NET XNA si napíšeme pomocné třídy pro vykreslování krabic a koulí a dále také způsoby jak je z modelu získat.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Kolize poprvé

8. díl - 3D bludiště v XNA - Kolize poprvé

V dnešním dílu seriálu tutoriálů o 3D bludišti se odvážně pustíme do tvorby systému pro zjišťování kolizí. A to vše v XNA a C# .NET.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Kolize podruhé

9. díl - 3D bludiště v XNA - Kolize podruhé

V tomto díle tutoriálů si dokončíme náš jednoduchý systém pro 3D kolize a vyzkoušíme si jej na bludišti. To vše v C# .NET XNA.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Kolize potřetí a snad naposledy

10. díl - 3D bludiště v XNA - Kolize potřetí a snad naposledy

V tomto díle tutoriálů konečně úplně doděláme kolizní systém. A to vše pro naše 3D bludiště a pro náš engine pro XNA 4 a v jazyce C# .NET.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Časujeme

11. díl - 3D bludiště v XNA - Časujeme

V tomto díle tutoriálů si přidáme časomíru, která bude odměřovat dobu pro projití bludiště v naší 3D hře v C# .NET XNA.
ZdarmaNehodnocenoNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Hráčská kamera

12. díl - 3D bludiště v XNA - Hráčská kamera

V tomto díle tutoriálů si vytvoříme kameru pro hráče, naše 3D bludiště v C# .NET XNA si tedy konečně projdeme z pohledu 1. osoby.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Vertex a index buffer

13. díl - 3D bludiště v XNA - Vertex a index buffer

V tomto tutoriálu se podíváme na zoubek problematiky index a vertex bufferů v XNA 4 a v jazyce C#.NET, které nám zrychlí naši práci.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Hardwarové instancování poprvé

14. díl - 3D bludiště v XNA - Hardwarové instancování poprvé

V tomto tutoriálu se podíváme na zub první optimalizaci a současně pokročilejší technice, což bezesporu hardwarové instancování je. To vše v C# .NET XNA.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Hardwarové instancování podruhé

15. díl - 3D bludiště v XNA - Hardwarové instancování podruhé

V tomto díle si dokončíme komponentu umožňující hardwarové instanciování modelů a aplikujeme si ji do naší hry. A to vše v C# .NET a XNA.
ZdarmaNehodnocenoNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Kolize počtvrté a opravdu ne naposled

16. díl - 3D bludiště v XNA - Kolize počtvrté a opravdu ne naposled

V tomto díle se podíváme opět na kolize a dostaneme je do hratelného stavu. Podíváme se také na zoubek kolizním kůžím a uděláme je více rozšiřovatelné.
ZdarmaNapsal vodacek
3D bludiště v XNA - Instancujeme kolizní objekty

17. díl - 3D bludiště v XNA - Instancujeme kolizní objekty

V tomto díle si přidáme instancování i pro objekty se kterými budeme chtít kolidovat. Dosáhneme tím dalšího zrychlení vykreslování. A to vše v XNA.
ZdarmaNapsal vodacek


 

Aktivity (2)