Základy 3D grafiky a tvorba enginu - Online kurz
Seriál tutoriálů vás provede programováním 3D grafiky a her v MonoGame. Od úplných začátků se dostaneme k naprogramování vlastního 3D enginu v C#.
Co se v kurzu naučíš?
Budeš umět základní principy fungování 3D enginů a vlastní 3D engine naprogramovat. Kurz nabitý praktickými příklady ti otevře cestu do herního průmyslu, simulací pro strojírenství apod.
Tutoriály
V dnešním díle se podíváme na to, jaké jsou možnosti vykreslování více čar a trojúhelníků a to vše v C# a XNA Game Studio 4.
Napsal vodacek
Lekce 2
XNA tvorba ve 3D - textury
V tomto díle se podíváme na to, jak na námi vytvořené objekty nandat texturu a to vše v XNA Game Studio 4.
Napsal vodacek
V tomto díle tutoriálů se podíváme na to, jak vypadá náš 3D svět a trochu podrobněji na matice které s ním pracují. A to vše v XNA Game Studio.
Napsal vodacek
Lekce 4
XNA tvorba ve 3D - Modely
V tomto díle tutoriálů do naší hry propašujeme model a pokusíme se jej i animovat a to vše v XNA Game Studio a C#.
Napsal vodacek
V tomto díle tutoriálů si napíšeme základ našeho vlastního herního 3D enginu a to vše v XNA Game Studio a C# .NET.
Napsal vodacek
V dnešním díle tutoriálů dokončíme základ našeho skromného 3D enginu. Dopíšeme si třídy GameScreen a Component. A to vše v XNA a jazyce C# .NET.
Napsal vodacek
V dnešním díle tutoriálů se podíváme na to, jak námi vytvořený 3D engine integrovat do třídy se hrou a jak jej používat. A to vše v XNA a jazyku C# .NET.
Napsal vodacek
V tomto díle tutoriálů vydaném po konci světa si vytvoříme dvě nové komponenty do našeho herního 3D enginu. Sprite a nápis. A to vše v C# .NET a XNA.
Napsal vodacek
Lekce 9
XNA tvorba ve 3D - Kamera
V tomto díle si opět přidáme jedno D a vydáme se do trojrozměrného prostoru. Vytvoříme si kameru a to vše v našem enginu pro XNA a v jazyce C# .NET.
Napsal vodacek
Lekce 10
XNA tvorba ve 3D - Model podruhé
V tomto jedenáctém díle si přeneseme model do našeho 3D herního enginu napsaného v XNA a jazyce C# .NET.
Napsal vodacek
V tomto díle tutoriálů si zkrotíme myš a klávesnici do našeho herního 3d enginu. To vše v C# .NET a XNA.
Napsal vodacek
V tutoriálu si vyzkoušíme vykreslení základního 3D objeku trojúhelníku v XNA Game Studio C# .NET.
Napsal vodacek
V tomto článku si naprogramujeme jednoduchý 2D částicový systém v C# .NET a přidáme si jej jako komponentu do našeho herního enginu v XNA.
Napsal vodacek
Ukázkové hry
3D Bludiště, jehož základ byl vytvořen sérií článků v XNA 4 a C#. Hra je do soutěže devbookátor včetně zdrojových kódů.
Napsal vodacek