Lekce 17 - Unity (C#) Android: Nové UI
V minulé lekci, Unity (C#) Android: Obarvení draka podle zdraví, jsem se zabýval výměnou hráče jako koule za animovaného draka.
V dnešním dílu bych rád ukázal nějaké základní možnosti nového UI, který přišel s Unity 4.6. Jako další fičura přichází otázka, jestli chcete hru opravdu vypnout.
Video
ReactionScript
Reakce byly změněny na public, aby mohly být nastaveny v inspektoru jako metody, které se zavolají při kliknutí na tlačítko
using UnityEngine; using System.Collections; public class ReactionScript : MonoBehaviour { private void ClickedArcade() { print("clicked Arcade"); } public void ClickedSurvival() { //print("clicked survival"); Application.LoadLevel("default_Scene"); } public void ClickedExit() { Application.Quit(); } }
PanelMananager
Třída slouží jako přepínač mezi panely.
using UnityEngine; using System.Collections; public class PanelManager : MonoBehaviour { public GameObject[] panels; private int currentPanelIndex; // Use this for initialization void Start () { currentPanelIndex = 0; } public void ChangePanel(int panelIndex) { panels[currentPanelIndex].SetActive(false); currentPanelIndex = panelIndex; panels[currentPanelIndex].SetActive(true); } }
Jak hra vypadá nyní?
Problémy?
Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se zeptat v komentářích nebo mi napsat do zpráv.
V příští lekci, Unity (C#) Android: Nové UI FIX, se budu zabývat otázkami z této lekce.