NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!
NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Java programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.

Lekce 17 - Unity (C#) Android: Nové UI

V minulé lekci, Unity (C#) Android: Obarvení draka podle zdraví, jsem se zabýval výměnou hráče jako koule za animovaného draka.

V dnešním dílu bych rád ukázal nějaké základní možnosti nového UI, který přišel s Unity 4.6. Jako další fičura přichází otázka, jestli chcete hru opravdu vypnout.

Video

ReactionScript

Reakce byly změněny na public, aby mohly být nastaveny v inspektoru jako metody, které se zavolají při kliknutí na tlačítko

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ReactionScript : MonoBehaviour {

    private void ClickedArcade()
    {
        print("clicked Arcade");
    }

    public void ClickedSurvival()
    {
        //print("clicked survival");
        Application.LoadLevel("default_Scene");
    }

    public void ClickedExit()
    {
        Application.Quit();
    }

}

PanelMananager

Třída slouží jako přepínač mezi panely.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class PanelManager : MonoBehaviour
{


    public GameObject[] panels;

    private int currentPanelIndex;

    // Use this for initialization
    void Start ()
    {
        currentPanelIndex = 0;
    }

    public void ChangePanel(int panelIndex)
    {
        panels[currentPanelIndex].SetActive(false);
        currentPanelIndex = panelIndex;
        panels[currentPanelIndex].SetActive(true);
    }
}

Jak hra vypadá nyní?

Hra v C# .NET Unity 3D - Zdrojákoviště Unity - 2D hry

Problémy?

Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se zeptat v komentářích nebo mi napsat do zpráv.

V příští lekci, Unity (C#) Android: Nové UI FIX, se budu zabývat otázkami z této lekce.


 

Předchozí článek
Unity (C#) Android: Obarvení draka podle zdraví
Všechny články v sekci
Zdrojákoviště Unity - 2D hry
Přeskočit článek
(nedoporučujeme)
Unity (C#) Android: Nové UI FIX
Článek pro vás napsal vratislavino
Avatar
Uživatelské hodnocení:
1 hlasů
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.
Aktivity