Lekce 15 - 3D střílečka v Unity - Změna zbraně - Nastavení druhé zbraně
V minulé lekci, 3D střílečka v Unity - Přebíjení - Skript Shoot , jsme dokončili práce na funkcionalitě
přebíjení a zobrazení zbývajících nábojů editací skriptu
Shoot
.
V dnešním Unity3D tutoriálu začneme pracovat na nové zbrani - pistoli k naší Ak-47. Především rozbalíme prefab pistole a nastavíme ruce, které je budou držet.
Motivace
Implementujeme si schování aktuální zbraně a vytáhnutí další zbraně posunutím kolečka myši včetně animací.
Ke snímání pohybu kolečka myši budeme používat klasickou metodu:
if (Input.GetAxis("Mouse ScrollWheel") != 0) { ... kód }
V tomto případě nám metoda GetAxis()
vrací hodnotu
změny na dané ose. Při pohybu kolečka se nám vrací jiná hodnota
než nula.
Rozbalení prefab pistole
Pistole, která bude naší druhou zbraní, je už připravená stejně, jako bylo naše AK-47. Najdeme ji v záložce Project, kde uchováváme všechna data a objekty z naší hry
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V Unity3D tutoriálu začneme pracovat na nové zbrani - pistoli. Především rozbalíme prefab pistole a nastavíme ruce, které je budou držet.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.