CrazyBall
Hra pro mobilní zařízení, ve které máte za úkol dostat kuličku do cíle. Dráha je vyrobena z různých povrchů, jako led, tráva, beton, ... a tyto mají různé třecí vlastnosti. Kromě klasických panelů je dráha složena z mostů, skokánků, výtahů, schodů, ... Cestu vám budou znepříjemňovat různé překážky (díry v dráze, škodící lahvičky, které obrátí ovládání, ...). Na každé kolo je stanoven čas pro jeho dokončení. Rovněž je možné získávat různé bonusy, jako je navýšení času pro dokončení kola, mince pro možnost vykoupení z konce hry, ...
Ovládání
Hra se ovládá pomocí rotace mobilního zařízení (Accelerometer) a kliku na display, ten umožní skok.
Citlivost ovládání se dá ovlivnit v nastavení hry, kde je možné nastavit i další vlastnosti, jako hlasitost zvuku, hudby, ...
Hra je vytvořena v Unity a Visual Studio 2019.
Hodnocení poroty
Tento projekt se účastnil soutěže ITnetwork summer 2020.
Porotce | Bodů | Hodnocení |
---|---|---|
David Čápka |
10 | Remake legendárních kuliček na první iPhone. Je zajímavé, jak se často stává, že jsou v ročníku konkurenční hry, např. jednou jsme tu měli dvoje tanky, letos tu máme 2 kuličky. Levely vypadají hodně propracované, gameplay zpestřují efekty, takhle nějak si hru představuji, baví mě prozkoumávat co na mapě je a nechávat se překvapit co bude dál, skvělá práce! Tuhle hru bych si koupil. |
Samuel Hél |
10 | 3D Hra na Android z pohledu seshora a ovládáním pomocí akcelerometru. Rád vidím, když vývojář využívá u her senzory telefonů. Došel jsem do druhého levelu, kde jsem hned na začátku zemřel, namísto zaplacení pěti penízků jsem dal druhou možnost a objevil jsem se zase u prvního levelu, což jsem nečekal a naštvalo mě to. Peníze po restartu (smrti) levelu zůstávají, což se dá zneužít a penízky nafarmit. Levely jsou bohatě zpracované objekty a je zde i speciální "jídlo", díky kterému se kulička stane větší a nebo smart. Nevím ale, co smart kulička dělá. Stačí pokračovat v levelech, opravit bugy, zhezčit menu, a stane se to plnohodnotnou hrou na mobil. |
Michal Čápka |
10 | Tak to je super, trochu mě to nostalgicky vrátilo do dob, kdy se u nás na gymplu objevil první dotykový iPod a my jsme v zadní lavici mastili podobnou hru celé hodiny. Pak se objevil Super Monkey ball, což byl takový upgrade, který byl už rozhodně zábavnější, právě díky různým power-upům a sběru mincí. Tvoje hra mi přijde přesně jako takový průnik. Moc sem si jí užil, dobrá práce. |
Galerie
Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 11x (65.09 MB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#