Lekce 9 - Unity (C#) Android: Přestavba, nová grafika, vrstvy
V minulé lekci, Unity (C#) Android: MenuPart, Eraser, pozadí 2, jsem řešil nějaké ty restíky.
Našel se ochotný a schopný grafik, který mi dodal nějaké Assety pro hru, takže je v tomto videu předvedu, naučím vás přeimportovat assety a celkově změníme kolizní systém.
Novinka!: Pokud máte nějaký dotaz, můžete se ptát buď zde na itnetwork.cz u článku, nebo nově tady: ODDT Studio Tutorial Facebook Page
Video
Follow Player Script
Skript pro následnování hráče
using UnityEngine; using System.Collections; public class FollowPlayerScript : MonoBehaviour { public Transform playerRef; bool error = false; void Start() { if (playerRef == null) error = true; } // Update is called once per frame void Update () { if (error) return; //transform.position = new Vector2(playerRef.position.x, transform.position.y); Vector2 pos = transform.position; pos.x = playerRef.position.x; transform.position = pos; } }
Eraser Script
Úprava Eraser skriptu, který bude kromě mazání stalagů taky posouvat zdi a pozadí
using UnityEngine; using System.Collections; public class EraserScript : MonoBehaviour { void OnTriggerEnter2D(Collider2D col) { if(col.CompareTag("Stalag")) { if(col != null) Destroy(col.gameObject); } if(col.CompareTag("Wall") || col.CompareTag("Background")) { col.SendMessage("Move"); } } }
Jak hra vypadá teď?
Problémy?
Pokud máte nějaké otázky, neváhejte se zeptat v komentářích, nebo mi napsat do zpráv.
V příští lekci, Unity (C#) Android: Start, Skóre, PlayerPrefs, vyřešíme zastavení hráče na začátku levelu, skóre a ukládání.