NOVINKA! E-learningové kurzy umělé inteligence. Nyní AI za nejlepší ceny. Zjisti více:
NOVINKA – Víkendový online kurz Software tester, který tě posune dál. Zjisti, jak na to!

Jezdcova procházka v C# .NET WPF

Jezdcova procházka je hra nebo spíše hlavolam jak jezdcem projít všechna políčka šachovnice. Lze ji hrát na běžné šachovnici, nebo jako v tomto případě na šachovnici vytvořené v počítači. Virtuální šachovnici lze doplnit logikou, která umožní kontrolu správnosti tahu a označí již navštívená pole. Přiložená aplikace obojí splňuje, ale i tak je velice obtížné nalézt správnou strategii.

Program aplikace je velice jednoduchý. Šachovnice je vytvořená pomocí XAML. Program obsahuje dvě matice zrcadlící šachovnici umístěné v třídě LogDat. Jedna matice hlídá návštěvu políčka a druhá obsahuje soubor polí popisující možnost následného tahu z navštíveného políčka.

Hlavní program, kromě inicializace matic, obsahuje dvě obslužné rutiny pro každé políčko šachovnice:

  • První je iniciována stiskem levého tlačítka myši a pokud je to možné do políčka přenese jezdce.
  • Druhá obslužná rutina je iniciována pokud myš políčko opustí a to v případě, že před tím bylo políčko úspěšně navštíveno jezdcem. Jezdec zmizí, políčko je obsazeno a na šachovnici je políčko již nepřístupné.

Zdrojový kód aplikace je přiložen.


Galerie

Program byl vytvořen v roce 2020.

 

Stáhnout

Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami

Staženo 12x (401.6 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce C#

 

Všechny články v sekci
Zdrojákoviště C# .NET - Okenní aplikace WPF
Program pro vás napsal itnavi
Avatar
Uživatelské hodnocení:
Ještě nikdo nehodnotil, buď první!
Autor se věnuje tvorbě a správě webových stránek a programování v C#
Aktivity