Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Generování bludiště a hledání cesty

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Petr Laštovička:2.12.2016 15:51

Pokud si v index.js upravím velikost bludiště tak, aby nebylo čtvercové ale obdélníkové, pak nefunguje tlačítko Generate. Chyba je v metodě Area.restart. V prvním for cyklu by mělo být sizes.y a ve druhém for cyklu má být sizes.x.
Generování bludiště má složitost n4. Přitom by to šlo snadno optimalizovat tak, aby byla složitost jen n2. Funkce forAllBases zbytečně neustále prohledává celou plochu.

 
Odpovědět
2.12.2016 15:51
Avatar
nalimleinad
Člen
Avatar
nalimleinad:3.12.2016 23:46

Přidal bych tam zachytávání šipek z klávesnice. Když jsem hru otevřel, mačkal jsem klávesy a říkal si jak to vlastně funguje... až potom jsem si všiml malých šipek napravo, přes které mi to celé ovládání přijde dost nepraktické.

 
Odpovědět
3.12.2016 23:46
Avatar
Ondřej Krsička:4.12.2016 14:02

Přidal jsem ovládání šipkami na klávesnici, opravil pár chyb a urychlil algoritmus z O(n2) na O(n), kde n je počet políček.

 
Odpovědět
4.12.2016 14:02
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.