NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Mezi 13:00 až cca 15:00 proběhne odstávka sítě z důvodu aktualizace. Web bude po celou dobu nedostupný.

Diskuze – Lekce 6 - XNA tvorba ve 3D - Engine podruhé a ne naposledy

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Kit
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na vodacek
Kit:26.3.2013 15:10

Bohužel to pravidelně vídám v C# i v Javě.

Odpovědět
26.3.2013 15:10
Vlastnosti objektů by neměly být veřejné. A to ani prostřednictvím getterů/setterů.
Avatar
Deastery
Člen
Avatar
Deastery:4.2.2014 0:30

Zdravím, mal by som jednu otázku : Ak pridáme nejaký model cez AddComponent tak ako sa to robí cez RemoveComponent ? som to skúšal vybrať odtiaľ, aby sa to prestalo vykreslovať úplne a ono to tam stále je.

 
Odpovědět
4.2.2014 0:30
Avatar
Milan Lhoták:4.3.2016 0:53

ahoj, nevím jestli se to neřeší někde v dalších dílech, ale nezdá se mi drobátko nastavování parent okna u komponent. Co když budu mít komponentu společnou pro více oken, která budou moci být otevřená přes sebe a bude se měnit jen nějaký pohled na ní, např. mapa vesmíru a na ní slunce, mapa soustavy slunce a zase objekt slunce a nakonec pohled z planety a opět slunce? podle mě by stačil jeden objekt a každé okno by si z něj bralo jen specifické údaje. Pokud si tedy nepletu pojmy a je větší rozdíl mezi komponentou a objektem hry.

 
Odpovědět
4.3.2016 0:53
Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Milan Lhoták
vodacek:7.3.2016 8:07

komponenta společná pro více oken? proč?

 
Odpovědět
7.3.2016 8:07
Avatar
Odpovídá na Kit
Marian Benčat:7.3.2016 10:02

Ach java a jeji silne archaicke setNeco(a) getNeco()... To je peklo.

Odpovědět
7.3.2016 10:02
Totalitní admini..
Avatar
abushrek
Člen
Avatar
abushrek:29.9.2016 21:06

Není lepší místo tohoto udělat tohle?

private string fName;//vodackovina

public string Name{
  get{
    return fName;
  }
  set {
    if (!String.IsNullOrEmpty(value)){
      fName = value;
    }
    else{
      if (fName == null) fName = "Herni okno";
    }
  }
}

public GameScreen(string jmeno){
  Name = jmeno;
}

Tohle bude bych řekl asi lepší :)

private string Name;
public GameScreen(string Name = "Herní okno"){
  this.Name = Name;
}

Já bych řekl že je to správnější než se "prasit" s těma podmínkama.

Editováno 29.9.2016 21:08
 
Odpovědět
29.9.2016 21:06
Avatar
vodacek
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na abushrek
vodacek:30.9.2016 9:09
HerniOkno okno = new HerniOkno(null);

// a nebo

okno.Name=null;

a teď s tím provedeš co?

 
Odpovědět
30.9.2016 9:09
Avatar
Odpovídá na vodacek
Luboš Běhounek Satik:30.9.2016 9:52

Ja bych v tomhle pripade vyhodil ArgumentException :D

Odpovědět
30.9.2016 9:52
https://www.facebook.com/peasantsandcastles/
Avatar
abushrek
Člen
Avatar
Odpovídá na vodacek
abushrek:1.10.2016 6:36
public string Name { get; private set; }

        public GameScreen(string Name = "Herní okno")
        {
            this.Name = Name;
        }

Ano uznávám mělo to být takhle... Jinak privátní set bych dal na co bychom potřebovali měnit jméno herního okna za běhu o.O

 
Odpovědět
1.10.2016 6:36
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 9 zpráv z 19.