NOVINKA: Získej 40 hodin praktických dovedností s AI – ZDARMA ke každému akreditovanému kurzu!
S účinností od 26. 3. jsme aktualizovali Zásady zpracování osobních údajů – doplnili jsme informace o monitorování telefonických hovorů se zájemci o studium. Ostatní části zůstávají beze změn.

Diskuze – Lekce 7 - Java - Aréna s bojovníky

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Odpovídá na Anna Nováková
Jiří Lebeda:9.3.2024 10:01

Mám to stejné...
A online na WEBu mi kostka háže vždy "10", tudíž na prohození útočníků nikdy nedojde.

 
Odpovědět
9.3.2024 10:01
Avatar
Odpovídá na Jiří Lebeda
Jaroslav Tér:13.3.2024 20:51

Měl jsem to stejné, kontrolou jsem zjistil že jsem měl napsáno

bojovnikA = this.bojovnikA;
bojovnikB = this.bojovnikB;

ale má být

Bojovnik bojovnikA = this.bojovnikA;
Bojovnik bojovnikB = this.bojovnikB;

chyba byla tedy v definici bojovníků, nikoliv až v jejich prohození

 
Odpovědět
13.3.2024 20:51
Avatar
Míchal Kratochvíl :13.5.2024 11:45

Tohle je velmi působivé. Jen to zatím nedokážu vymyslet sám. Snad se mi to dřív nebo později nějak spojí v hlavě a dokážu kod tvořit sám.

 
Odpovědět
+7
13.5.2024 11:45
Avatar
Radek Hnízdil:3. ledna 16:58

Letem Java světem. Takto se žádný předmět opravdu neučí. Až IT ovládne AI, tak provozujte kurzy pro letecké mechaniky.

 
Odpovědět
3. ledna 16:58
Avatar
Lubor Pešek
Člen
Avatar
Lubor Pešek:30. dubna 16:48

Příklad se mi moc líbí, tady bych skutečně i pochválil kontinualitu příkladu. Líbí se mi přístup pozvolného vyvíjení jednoho projektu a přidávat nabyté zkušenosti.

Určité praktiky mi přijdou ovšem málo rozepsané. To jediné bych možná vytkl, ale jestli toto mohou probírat s lektorem, tak snad lektor pomáhá.

Jinak dobré rozšíření by bylo (jako úkol navíc) nastavit to tak, aby bylo možno přidávat bojovníky. Bojovat budou vždy 2 mezi sebou. Náhodně se vždy vyberou dva. Jeden bude řezat druhého. Takže by z toho mohla být dobrá řežba :)

Podařilo se mi to a taková úprava spočívá v těhle bodech:

  • zavést Kolekci Bojovníků. S tím, že jsem si vědom, že se do této doby kolekce ještě neprobrali
  • metoda vykresli() se upraví, aby se vypsali všichni bojovníci z pole Bojovníků, nejen dva
  • v metodě zapas() se upraví podmínka ve while, kde se bude kontrolovat, že jsou naživu všichni
  • vmetodě zapas() se vyberou dva bojovníci (nejlepší způsob, co mě napadl je v tom, že se kolekce zamíchá pomocí Collections.shuf­fle(KOLEKCE) a pak se vždy vyberou první dva prvky

Celkově když se to dobře nastaví, tak v tahovém boji už jen přidávám bojovníky pomocí jednoho řádku a vše vždy funguje.

Dobrý příklad se zkrátka pozná hlavně tak, že se dá dobře rozvíjet.
A tohle skutečně dobré je.

Jak jsem skutečně kritizoval základy v javě, tak pár výhrad bych měl i tady, ale celkově je OOP kurz stále ještě moc dobrý.

Odpovědět
30. dubna 16:48
Existují dva způsoby, jak vyřešit problém. Za prvé vyhoďte počítač z okna. Za druhé vyhoďte okna z počítače.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 5 zpráv z 55.