NOVINKA - Online rekvalifikační kurz Python programátor. Oblíbená a studenty ověřená rekvalifikace - nyní i online.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Diskuze – Dungeon heroes

Zpět

Upozorňujeme, že diskuze pod našimi online kurzy jsou nemoderované a primárně slouží k získávání zpětné vazby pro budoucí vylepšení kurzů. Pro studenty našich rekvalifikačních kurzů nabízíme možnost přímého kontaktu s lektory a studijním referentem pro osobní konzultace a podporu v rámci jejich studia. Toto je exkluzivní služba, která zajišťuje kvalitní a cílenou pomoc v případě jakýchkoli dotazů nebo projektů.

Komentáře
Avatar
Spiky
Neregistrovaný
Avatar
Odpovídá na David Hartinger
Spiky:25.2.2014 20:34

Od zaciatku som vedel, ze robim skokovy pohyb. Rozhodol som sa tak preto, ze sme chceli hru priblizit titulom zlatej ery dungeonov, nie Legend of Grimrock. LoG navyse prinasa bezkonkurencne moznosti na tvorbu vlastnych levelov takmer bez obmedzeni, tvorit klon by nemalo najmensi vyznam. Je mi jasne, ze dnesna generacia nema taku predstavivost a ze potrebuje dobru grafiku. Dungeon je ako kniha, dava hracovi podnet, ale zvysok si musi domysliet sam, aspon u mna to tak vzdy fungovalo a preto mali tieto hry pre mna svoje caro a aj preto vznika Dungeon Heroes. Dakujem za nazor, ale skokovy pohyb chcem zachovat.

 
Odpovědět
25.2.2014 20:34
Avatar
David Hartinger
Vlastník
Avatar
Odpovídá na
David Hartinger:25.2.2014 20:41

Ten pohyb můžeš zachovat i s 3D enginem a dát třeba do menu on/off. Jak myslíš no, nebudu ti do toho kecat :P

Odpovědět
25.2.2014 20:41
New kid back on the block with a R.I.P
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 2 zpráv z 22.