Diskuze: Potrebujem popísať obrázky v zadaní k 4. úlohe "OOP v C#"
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 14 zpráv z 14.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Test znalostí C# .NET online, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ahoj,
S potešením môžem povedať, že sa mýliš. Programovať bez zraku sa dá
veľmi dobre. Určite nie
nejaká grafika, ale dá sa toho veľmi veľa. Základný kurz mám už
zvládnutý a bez zraku, ako inak.
Len keby tam kde ty nevidíš obrázky aj naozaj neboli.
Každopádne dík za snahu, keď už nič iné aspoň som sa pobavil.
tam opravdu žádnej obrázek neni ...
vlevo uprostřed stránky je jen reklama - ano, je tam obrázek ale to je
reklama ... nějakej chlap tam sedí v modrým obleku
na tý stránce nejsou žádný užitečný informace ..
já když se chci něco naučit tak se učit ze zahraničních web stránek
...
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
Ta veta je zapadla uprostred textu, ktery vidim. Tak, zkus posoudit sam, odkud podle tebe zacina priklad a jaky text je za nim. Tento text do konce meho komentare tam mam ja, nemam zaplaceny balicek premium ani koupenou lekci:
Řešené úlohy k 4. lekci OOP v C# .NET
CZ
C# .NET Objektově orientované programování Řešené úlohy k 4. lekci OOP v C# .NET
V minulé lekci, Referenční a hodnotové datové typy, jsme si vysvětlili rozdíly mezi referenčními a hodnotovými datovými typy.
Následující 3 cvičení vám pomohou procvičit znalosti objektově
orientovaného programování v C# .NET z minulé lekce. Ve vlastním zájmu se
je pokuste vyřešit sami. Pod článkem máte pro kontrolu řešení ke
stažení. Ale pozor, jakmile se na něj podíváte bez vyřešení příkladů,
ztrácí pro vás cvičení smysl a nic se nenaučíte
Pokud si opravdu nebudete vědět rady, podívejte se raději znovu do
minulého tutoriálu a pokuste se na to přijít.
Ohlasy studentů
Jednoduchý příklad
Naprogramujte aplikaci, ve které figurují dva typy objektů
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly
něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Omezená nabídka: Nauč se vše a ušetři
Koupit lekce a funkce postupně a po jednom 286 bodů
Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a
certifikátem za exkluzivní cenu 243 bodů (606 Kč)
Na svém účtu máš aktuálně 74 bodů
Koupí tohoto výhodného balíčku získáš přístup ke všem 42 lekcím s
kontrolou a certifikací a ještě navíc ušetříš 107 Kč. Nabídka je
omezená pouze pro první lekce z kurzu a obsahuje exkluzivní slevu 15%.
243 bodů získáš za přidání svého článku na síť nebo odpovídá 713
Kč 606 Kč
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se
smluvními podmínkami.
Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
Kvalitní znalosti v oblasti IT.
Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
Řešené programátorské úlohy v C# .NET na téma reference na objekty a hodnota null. Úlohy jsou řazené dle obtížnosti s řešením ke stažení.
Body získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď
zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na
síť.
Dobít body Přidat obsah
Myslíš to s programováním vážně? Stav se za námi na víkendovou
"nalejvárnu", učím oblíbená celodenní školení programování v Praze s
výbornými referencemi
Michal
Nejbližší termín Kurz / školení / doučování OOP v C# .NET je 12.
prosince
Více informací
Článek pro vás napsal David Čápka
Avatar
David je zakladatelem ITnetwork a programování se profesionálně věnuje 13
let. Má rád Nirvanu, sushi a svobodu podnikání.
Unicorn university David se informační technologie naučil na Unicorn
University - prestižní soukromé vysoké škole IT a ekonomie.
Ono, u nevidicich to funguje trochu jinak. Ty vidis v hlave problem
komplexne, slozite, jak jsi zvykly to delat. Oni nemusi u programu resit
grafickou stranku ani nijak velke slozitosti. Spis maji takove detske jednoduche
programky na par radku.
Tudle jsem hral hru typu Warcraft. Melo to i graficky rezim. Slo o asi 6
ramecku, oblasti, kde byli 3 puntiky jako suroviny. postavel jsi pilu, doly,
natezil suroviny a presunul se zabrat dalsi ctverecek. Z druhe strany postupoval
podobne pocitac. A pak doslo ke stretu a ukolem bylo zabrat uzemi nepritele.
Neco takoveho se da naprogramovat v hodine informatiky, pripadne vice hodinach.
Kdezto my programujeme veci, ktere jsou 1000x slozitejsi a je treba promyslet
interakci uzivatele. Treba prave, jak formular uvidi hlasova ctecka. Nebo, aby
barvy meli dostatecny kontrast.
Aha páni, je to jasné. Samozrejme je to platený kurz,ktorý mám zakúpený. Ak nemáte body/zakúpený článok alebo kurz, tak to nevidíte.
Licencia podľa mňa neumožňuje kopírovať odtiaľ veci, tak to aspoň
chápem.
Takže kto nemá zakúpený kurz alebo aspoň článok, ten mi asi
nepomôže...
Vzdycky muzes napsat dotaz autorovi clanku Pripadne se ho zeptat, zda by ve
tvem pripade neudelal vyjimku.
Ok dobre, asi som magor. To
ma skrátka nenapadlo. Som tu relatívne nový a ešte sa "rozkukávam".
Fóra som v podstate doteraz len čítal. Samozrejme viem, že je možné
poslať súkromnú správu komukoľvek.
Zdravím, první obrázek u středně pokročilého příkladu je mapa
lokací pak následně popsaných níže. Pak je tam taky popsané, že obrázky
jsou umístěné zleva doprava, shora dolů. Tedy hrad, les, lesní rozcestí,
kde jde jít buď rovně do lesa, nebo dolů do lesa. Pokud se hráč rozhodne
jít rovně, tak po projití lesa dojde k rybníku. Pokud se rozhodne jít
dolů, po projití lesa skončí u domu.
U pokročilého příkladu se jedná o nákres rodokmenu s dvěmi rodiny.
Abraham Simpson a Penelope Olsen jsou ženatí a mají za děti Herba Powerse a
Homera Simpsona. Druhá rodina se skládá z Pana Bouviera a Jackie Bouvierové,
kteří mají za děti Marge Bouvierovou a Selmu Bouvierovou. Tyto dvě rodiny
jsou spojené tak, že Homer Simpson a Marge Bouvierová jsou ženatí a mají
spolu dítě jménem Bart Simpson. Netuším, jestli jsem to vysvětlil
srozumitelně, kdyžtak se určitě doptej.
Ahoj tá mapa mi stále nie je jasná.
Idem od domu rovno do lesa, je to jeden smer, ktorým sa dá ísť? Je tam
vlastne 3x les a tiež rozcestie...
Ten rodokmeň asi bude ok, to sa mi zdá jasné.
Takže ak môžem poprosiť popis tej mapky od domu niečo ako
Dom, rovno do lesa, rovno na rozcestie. Takto aspoň chápem začiatok tej
mapky.
Odpovídal jsem ti přímo do diskusí pod ten článek, to ti taky nepomohlo nebo jsi to přehlédl?
Z domu můžeš jít doleva do lesa. Z lesa můžeš jít nahoru na lesní rozcestí. Z lesního rozcestí buď doprava do dalšího lesa, nebo doleva do jiného lesa. Z toho pravého lesa jde dále jít k rybníku. Z toho levého lesa jde dále jít k hradu. Všechny lokace jsou propojené, lze jít oběma směry.
Bohužiaľ prehliadol som to...
Možno som mal zle nastavené upozornenia, niečo skončilo aj v spame. Blbý
Gúgeľ dáva noreply@itnetwork.cz
permanentne do spamu.
Ale lepší sa to, už som si to nastavil a aj do spamu kukám častejšie.
Zobrazeno 14 zpráv z 14.