Diskuze: Gamemaker desetiná čárka ve score
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 14 zpráv z 14.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Ajajaj, letní soutěž v plném proudu
Ji ak netuším, s čím máš ještě problém, nicméně není problém uchovávat skóre jako int s například stonásobnou hodnotou, a pak při výpisu do čísla dostaneš desetinnou čárku na třetí pozici od konce (pro příklad se stonásobkem)
Letní soutěž jsem nezaregistroval, spíš jde o srandičku pro kamarády. Bohužel nechápu jak to přesně myslíš :/
Myslím, že to myslel nějak takto:
coef = 100;
score = 501;
finalScore = score/coef;
Díky za radu Šimone bohužel jsem fakt nováček a tak nevím jak eventy k použití tohoto kódu použít, myslíš že by jsi mi mohl pomoci? Díky Kvapo
Jelikož s kamarády hrajeme prší o drobáky, napadlo mě sestavit si svoji
vlastní kalkulačku abychom vše nemuseli růčo psát na papírky a počítat.
Pravidla jsou taková, že za krále se platí 20 haléřů, za eso například
1 Kč a právě proto, potřebuji desetinnou čárku.
Kamarád kamaráda , který
v gamemakeru programuje mi doporučil udělat vlastní počítač score jelikož
prý ten co je stabilně v gamemakeru za nic moc nestojí. To bych i rád, už i
kvůli tomu že budu poté potřebovat například zdvojnásobit celkově
vypočítaný výsledek, bohužel však nemám dostatečné znalosti.
Kdy by mělo probíhat to počítání a hlavně jak si to představuješ?
Přepočítání by mělo počítat nahoře v nějakém textovém okně, jako kalkulačka, s tím že by se zapisovalo po každém kole do nějaké tabulky to co určitý hráč nahrál, ve které by poté byl konečný součet.
No tak to můžeš udělat přes pole. https://docs.yoyogames.com/…_arrays.html a pak všechno sečíst, má to i tu výhodu, že bys mohl vypisovat i průběh.
Aáá to vypadá přesně jako to co jsem hledal, o víkendu vyzkouším a
dám vědět!
Asi bych to spíš udělal tak, že si každá kartička bude pamatovat počet kliknutí na ni a svou cenu v haléřích. Vypisoval by se pak součet haléřů všech karet lomeno 10 a zbytek po tomto dělení. Čili žádná desetinná čárka se nekoná...
Zobrazeno 14 zpráv z 14.