Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
joresky
Člen
Avatar
joresky:4.8.2012 17:39

Ahoj nevěděl by někdo jak udělat, když mam dva sprity stejného jména ve dvou složkách abych odkazoval na ten co zrovna potřebuju? v GML?

 
Odpovědět
4.8.2012 17:39
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na joresky
:4.8.2012 17:51

Nejsem si jistý co tím myslíš, jako aby se při kliknutí na objekt odkázalo na sprit?

 execute_shell([adresa1],0)
execute_shell([adresa2],0)

nebo použij

sprite_load_sprite(name)
 
Nahoru Odpovědět
4.8.2012 17:51
Avatar
joresky
Člen
Avatar
Odpovídá na
joresky:4.8.2012 18:08

mam na mysly že mam dva objekty dejme tomu zmáčknutí vyvolám akci sprite_index=název
a u druhého je to samý. mam dav sprity stejného ména ale každý je v jiné podsložce takže nevim co mam napsat před ten název abych u jednoho objektu odkazoval do podsložky1 a u druhého do podložky2
snad to pochopis :)
teprv začínám:)

 
Nahoru Odpovědět
4.8.2012 18:08
Avatar
joresky
Člen
Avatar
joresky:4.8.2012 18:24

a měl bych eště jeden dotaz:
používám event mouse global left preset, akdyž kliknu na zem tak mi panáček de kam sem ukázal. ale nevim jak udělat aby nešel na ty souřadnice když kliknu na jinej objekt.

 
Nahoru Odpovědět
4.8.2012 18:24
Avatar
joresky
Člen
Avatar
joresky:4.8.2012 18:50

tak s tou miší už sem to vyřešil ale s tim odkazováním jsem v kocich zkusil sem snad všechno :(

 
Nahoru Odpovědět
4.8.2012 18:50
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na joresky
:4.8.2012 19:35

Ne pořád to nechápu :D

 
Nahoru Odpovědět
4.8.2012 19:35
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na joresky
:4.8.2012 19:40

já bych udělal to že vytvoříš nějaký obejekt který bude panáčka nasměrovávat na souřadnice myši, vložiš do stepu skript

if mouse_check_pressed

za podmínku dáš sledování pozice mouse_x a y a neřešil bych to přes global

 
Nahoru Odpovědět
4.8.2012 19:40
Avatar
joresky
Člen
Avatar
joresky:4.8.2012 19:59

add1 - no tak to skusim vysvětlit jinak:
jak je v GM adresář "sprites"
tam se dal "create group" se jmenem "složka1"
pak se udělal to sami znova a vytvořil "složka2"
ve "složce1" sem vytvořil sprites se jmenem "název"
a ve "složce2" jsem vytvořil jiný sprites se stejným názvem "název"
a ted bych potřeboval u příkazu "sprite_index=" rozlišit tyto dva sprity se stejným názvem

samozřejmě ty názvy spritů měnit nechci... :)
jestli to ani ted nepochopis tak už nevim jak to jinak vysvětlit :D

add 2 - tamto sem udělal že to kontroluje pozici miši zda je volná a funguje mi to dobře, ale dík

 
Nahoru Odpovědět
4.8.2012 19:59
Avatar
Satik64
Tvůrce
Avatar
Satik64:4.8.2012 20:19

Nemůžeš mít 2 sprity se stejným názvem. Na adresáři nezáleží. A proč musí být stejné?

Nahoru Odpovědět
4.8.2012 20:19
Bůh neobdarovává lidi sny, aniž by jim nedal sílu je uskutečnit.
Avatar
joresky
Člen
Avatar
joresky:4.8.2012 20:27

takže jestli to chapu dobře tak to nejde jinak se to bude hadat... :(

prakticky být stejné nemusí, ale budu pužívat větší počet sprites tak sem myslel že si to trochu zjednodušim a rozhazim to jen do složek na které bych odkazoval aniž bych musel měnit každý název spritu v kódu... ;)

 
Nahoru Odpovědět
4.8.2012 20:27
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na Satik64
:4.8.2012 20:27

jo souhlasím

 
Nahoru Odpovědět
4.8.2012 20:27
Avatar

Tvůrce
Avatar
Odpovídá na joresky
:4.8.2012 20:28

tak udělej název1 a název 2 to kliknutí tě snad nezabije

 
Nahoru Odpovědět
4.8.2012 20:28
Avatar
joresky
Člen
Avatar
joresky:4.8.2012 20:31

nj budu muset tak dík za váš čas... :)

 
Nahoru Odpovědět
4.8.2012 20:31
Avatar
Satik64
Tvůrce
Avatar
Satik64:4.8.2012 20:39

Nebo můžeš ty 2 sprity hodit do jednoho spritu jako 2 podobrázky a potom je určovat pomocí image_index.

Nahoru Odpovědět
4.8.2012 20:39
Bůh neobdarovává lidi sny, aniž by jim nedal sílu je uskutečnit.
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 14 zpráv z 14.