Diskuze: Pohyb šikmo (problém)
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
V předchozím kvízu, Online test znalostí GameMakeru, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Použij kombinace vspeed a hspeed.
Třeba nahoru je vspeed -10, doprava hspeed 10, takže když uděláš
kombinaci, je to hspeed 10 a vspeed -10, takže se ti udělá kombinace a pohyb
bude šikmo. Můžeš taky udělat relative jump (Jump to position a zaškrtnout
relative), třeba nahoru x = -5, y = 0 (zaškrtni relative), doprava x = 0, y =
5, takže při kombinaci bude relative jump o x -5 a y o 5
Ta kombinace speeds mě nenapadla, dobrý nápad Osobně bych to dělal tím
jumpem.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.