Diskuze: Rozcvička 001 v GM ( Dědičnost )
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Rozcvička 001 uzavřena.
Správná odpověď: první snímek 3, ostatní snímky 0
i=0; //hodnota je irelevantní - brzy bude změněna
object_set_parent(object1, object0); //nastavení dědičnosti object0 je parent pro object1
object_event_add(object0,ev_step,0,'i=0;'); //do object0 přibude v eventu step i=0;
with( object0) { i=1; } i=2; //object0 získá vlastní lokální i, které má hodnotu 1 zatímco object1.i je nastaveno na 2
object_event_add(object0,ev_create,0,'i=3;'); //do object0 přibude v eventu create i=3;
event_inherited(); //provede se create event z object0 ( protože teď už je jeho parentem ) a teď je tedy i=3;
//následuje event Draw kde se v prvním snímku vykreslí i jako 3
//pak se provede zděděný Step kde se i nastaví na 0
//v dalším Draw už se proto zobrazí i jako 0 a tak už zůstane pořád
Informace o event order
na http://wiki.yoyogames.com/…er_of_events
Zobrazeno 4 zpráv z 4.