IT rekvalifikace s garancí práce. Seniorní programátoři vydělávají až 160 000 Kč/měsíc a rekvalifikace je prvním krokem. Zjisti, jak na to!
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.
Avatar
D8sGust
Člen
Avatar
D8sGust:19.3.2014 18:05

Zdravím, potřeboval bych poradit.
Jak docílit toho, aby se hráč po sebrání předmětu, na 5 vteřin zastavil a po té ho bylo možné znovu ovládat ?

Můj případ: Kuřák[Hráč] se dostane k cigaretě[předmět]. Kuřák se změní na animaci, kdy cigaretu kouří, ale po zmáčknutí šipky se zas vrátí na animaci chůze.Potřeboval bych, aby po sebrání nastala ta animace a tak 5 vteřin se nemohl hýbat , aby ta animace zůstala a po té zas mohl hrát.

 
Odpovědět
19.3.2014 18:05
Avatar
Davemal
Člen
Avatar
Davemal:19.3.2014 20:40

Já osobně bych to dělal přes promněné a alarmy.

Editováno 19.3.2014 20:41
 
Nahoru Odpovědět
19.3.2014 20:40
Avatar
chain
Tvůrce
Avatar
Odpovídá na D8sGust
chain:19.3.2014 21:44

jj handa to vystihol
Premenna do create hraca - koureni=0; a=0
do stepu if koureni = 0 then (reaguj na klavesy pohybu) else (alarm alebo pocitanie premennej a do 100 a potom koureni =0)
napr.: (
if koureni =0 {
if keyboard.... then x+=2;
if keyboard....} else {if a<100 then a1=1 else {a=0; koureni =0;})
Jo a pri kolizii s cigaretou koureni =1;
dufam ze pomoze... a ze si to nechcel cez ikony. V tom pripade if koureni=1 then alarm a td...

Editováno 19.3.2014 21:44
 
Nahoru Odpovědět
19.3.2014 21:44
Avatar
D8sGust
Člen
Avatar
D8sGust:19.3.2014 21:44

Chain: díky, vyzkouším

Editováno 19.3.2014 21:45
 
Nahoru Odpovědět
19.3.2014 21:44
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 4 zpráv z 4.