Diskuze: game programing
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.

Člen

Zobrazeno 19 zpráv z 19.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Jestli zkoušíš oba dva, tak si vyber ten, který ti nejvíce vyhovuje.
Tak si vyber podle cílové skupiny aplikace. Pokud to chceš jen pro Windows, zvolíš asi C#. Bude to ve Windows fungovat nativně. Pokud to chceš multiplatformní, tak asi Javu. Jinak si ty jazyky dohromady nemají co závidět.
Za sebe bych zvolil Javu. Podle mne nesvádí tolik k neobjektovému programování.
Pokud hodlas ty hry psat jen pro Windows, tak bych se priklanel spise k C#, pokud i pro jine platformy, tak spise Javu.
U C# pak muzes pouzit frameworky/vykreslovaci enginy/knihovny XNA, Mogre, SharpDX nebo SlimDX.
U Javy ti tu ty nejpouzivanejsi knihovny napise nekdo jiny, ja je moc neznam.
Pokud by ti slo opravdu hlavne o vykon, tak jazyk C++, ale priprav se na opravdu spoustu casu, pokud jsi zacatecnik v programovani, tak ti nejspise i nekolik dni bude trvat jen nez se prokouses zacatkem a pochopis i obycejne vykresleni barevneho trojuhelniku na formular.
Ale dobre si to rozmysli, ten rozdil ve vykonu neni zase tak drasticky.
V cem svadi c# k neobjektovemu programovani vice nez Java?
V C# je o něco pohodlnější psát aplikace, které nejsou OOP nebo jsou jen částečně. Navíc k tomu běžná IDE dost navádí a je těžké se těmto svodům bránit.
Nějak se mi nechce věřit, že je možné, aby se někdo kdo podle
vlastních
slov ovládá dva jazyky na slušné úrovni neuměl mezi nimi rozhodnout.
Jinak na to existují dva způsoby řešení:
shromáždíš plusy i mínusy, oceníš je podle důležitosti,
výsledky sečteš a porovnáš
vezmeš minci, určíš význam stran, hodíš si
a když je ti líto udělat to, co ti padlo, udělej to druhé
Porad me nenapada duvod, proc je v C# pohodlnejsi psat aplikace, ktere nejsou OOP.
V tomhle ohledu mi prijdou oba jazyky stejne, muzes mi to popsat konkretne?
XNA neni zpetne kompatibilni, takze pro program napsany v XNA 3.1 ti nestaci mit nainstalovane XNA 4, ale musis mit i XNA 3.1 (netusim, proc to MS udelal takhle blbe), mozna to bylo tim.
Jinak knihoven pro 3D je v C# spousta, viz muj drivejsi prispevek.
C# a Java jsou konkurenční jazyky, je jedno který si vybereš, umí to samé. Na hry mi přijde lepší C# kvůli komunitě.
Zobrazeno 19 zpráv z 19.