Diskuze: Android hra - Pravda nebo Lež (Unity)

Tvůrce

Zobrazeno 10 zpráv z 10.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Unity mi přijde trošku overkill na něco tak jednoduchého, ale proč ne
Jo asi máš pravdu je to
tam značně cítit
nejvíc mi
na tom vadí absurdní velikost... ale chtěl jsem s unity nějak začít a
tohle mi přišlo jako ideální jednoduchý projekt
Ano, je pravda, že na takovouto věc je Unity nevhodné. Neříkám, že je
to špatné, ale nevím, kdo by stáhl aplikaci tohoto typu o takové velikosti.
Dříve se velikost řešila ještě více, ale i tak se pořád dívá hodně
uživatelů na velikost. Celkově se mi osobně moc unity nelíbí. Je to
strašně moc velký gigant na malé hry. Jinak jako začátek moc pěkné
A jaké existují alternativní herní enginy ve ktereých bych mohl dělat
věci pro android? Je jasné že Unity má svě nevýhody Neznát tedy nějakou "odlehčnou"
variantu unity nebo tak něco
vím že nejlepší řešení by zřejmě bylo dělat si vše sám ale
na druhou stranu mi to zase přijde až příliš pracné....
Hra jako je tato by šla výborně naprogramovat jako nativní
Android aplikace (a možná i rychleji, než v Unity). Případně
pokud chceš programovat v C# tak v Xamarinu (i když Xamarin
imo ještě není úplně vyzrálá technologie).
Pokud chceš něco menšího než Unity, možná by šlo použít
Monogame, ale tam osobně nemám zkušenosti s programováním
přímo pro Android.
V enginech v Javě se bohužel moc nevyznám.
Být tebou, tak programuji od základů v Javě pro android. Není to tak složité, jak to vypadá. Pokud by to už ale byla velká hra, tak klidně unity použij, ale na takovou malou je to jako zabíjet komára samopalem. Pokud je hra velká, tak nějakých 20MB nehraje roli. Tady bohužel ano.
U C# klidně zůstaň, místo Unity můžeš použít treba Duocode + Babylon
Pěkná hra, jen tak dál
Zobrazeno 10 zpráv z 10.