Diskuze: Simulace
Tvůrce
Zobrazeno 6 zpráv z 6.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Nevipm jak python, ale v c++ by se určitě pomocí CUDY vykreslit tohle vše dalo, už jen proto že graf. procedsir ti to vykreslí a vypočte rychleji než python, Java nebo c#. Takže bych radil po zjišťovat si o technologii CUDA víc a skusit to přes to, popř. pokud se ti tohle nechce tak udělat to v c++ přes opengl nebo DirectX. I když sám nevím jak by šlo vykreslit 4dimenzi, 3 jo, ale 4 ne.
Cuda funguje jen pro Nvidia karty :/ openCl nebo openACC...
C++ byl pro mě zatím nejlepším kandidátem. Jinak čtvrtá dimenze by se zakreslovala asi špatně, myslel jsem spíše na animaci a oddělený graf. Bylo by to přehlednější a přeci jen se s časem pracuje lépe v animaci.
No tak potom asi ten opengl popř. DirectX. Samozřejmě Java nebo c# umí taky vykreslovat, ale pochybuju že by tu animaci zvládly v pohodě ve slušné kvalitě společně se všemi výpočty. Přeci jen c++ je jinačí liga ve vykreslování a složitých výpočtech
monarezio_: bohužel máš pravdu no, ale přeci jen je to nyní nejrychlejší výpočetní jednotka v pc. A myslím si že ještě dlouho bude. Ale hlavně pokud nvidia kartu s podporou cuda má, tak nevidím problém v tom to využít pro výpočty ale pokud nemá tak potom asi to co píšeš.
To zvládne jakýkoliv běžný jazyk.
Samozřejmě vykreslovat to pokud možno přes DX/OpenGL pro více fps.
C# je sice pomalejší než C++, ale ve většině úkolů je to spíš jen v řádech desítek procent.
Největší brzdou C# ve výkonu je GC, který ale pocítíš až když často vytváříš a ničíš velké množství objektů.
Zobrazeno 6 zpráv z 6.