Objektově orientované programování v Javě - Online kurz
Tutoriály v on-line kurzu se věnují objektově orientovanému programování v Javě. Od první objektové aplikace se dostanete až k vyspělým strukturám.
Syntax jazyka samozřejmě vychází z angličtiny. Pro pohodlnější výuku jsou však naše Java tutoriály kompletně v češtině. Na konci každého tematického bloku jsou připravena praktická cvičení a vědomostní kvízy, kde si můžeš vyzkoušet všechny získané znalosti z každého Java tutoriálu. Po absolvování kurzu získáš certifikát.
28 interaktivních lekcí
Odevzdání 24 samostatných úloh
5 vědomostních testů
Certifikát absolventa
Co tě tutoriály naučí?
Budeš umět skládat své aplikace z komponent a tvořit rozsáhlé informační systémy. Moderní kurz nabitý interaktivními příklady ti dá solidní základy pro práci Java vývojáře s platem až 160.000 Kč.
-
Konzolová aplikace Vítejte v diáři! Dnes je: 13.6.2016 20:22 Dnes: ----- 13.6.2016 10:00 Shopping - Arkády Pankrác 13.6.2016 19:30 Vyvenčit mého yorkšírka Dennyho Zítra: ------ 14.6.2016 14:00 Power plate Vyberte si akci: 1 - Přidat záznam 2 - Vyhledat záznamy 3 - Vymazat záznam 4 - Konec 2 Zadejte datum ve tvaru [1.1.2012]: 15.6.2016 Nalezeny tyto záznamy: 15.6.2016 9:30 Zkouška - Ekonomika cestovního ruchu -
Konzolová aplikace __ ____ ____ _ _ __ /__\ ( _ \( ___)( \( ) /__\ /(__)\ ) / )__) ) ( /(__)\ (__)(__)(_)\_)(____)(_)\_)(__)(__) Bojovníci: Zalgoren Život: ███████████████ Gandalf Život: ███████ Mana: █ Gandalf použil magii za 48 hp Zalgoren utrpěl poškození 33 hp -
Konzolová aplikace Pro zadaný interval datumů vypíše všechny pátky 13.: Zadejte 1. datum: 1.1.2013 Zadejte 2. datum: 15.8.2015 Pátky 13.: 13.9.2013, 13.12.2013, 13.6.2014, 13.2.2015, 13.3.2015,
Java tutoriál ti představí moderní objektově orientované
programování, které zpřehledňuje kód a proto je to hned druhá
dovednost po úplných Základech Javy, kterou
potřebuješ ovládnout. Na začátku si nový přístup ukážeme na objektové
verzi naší jednoduché aplikace Hello world. Vysvětlíme si
rozdíl mezi primitivními datovými typy, co jsme používali
doposud, a novými referenčními typy. Naprogramujeme si
Hrací kostku, u které se naučíš psát
konstruktory.
Protože už máš dostatečný základ, začneme programovat hru Bojovník do arény. Zděděním bojovníka na mága se dozvíš, jak použít základní pilíře objektově orientovaného programování - zapouzdření, dědičnost a polymorfismus. Dozvíš se také, v jakých výjimečných případech se ti vyplatí od objektového přístupu odklonit a použít statiku.
V dalších lekcích kurzu si osvojíš nové prvky tříd - Gettery a settery. Naučíš se pracovat s datem a časem a ukládat objekty do generické kolekce ArrayList. Nově nabyté znalosti si procvičíš při programování Diáře s databází.
Protože tou dobou již budeš mít pokročilé znalosti, naučíš se definovat předka v podobě abstraktní třídy a rozhraní. Nakonec si ještě řekneme jak porovnávat a klonovat objekty a doplníme si znalosti výčtových typů, konstant, nulovatelných typů a dalších. Na úplný závěr bude připraven ke stažení tvůj certifikát v PDF a tvé znalosti jsou o pořádný level výše.
Prověřeno absolventy
Připraveno profesionály z oboru
Online tutoriály OOP v Javě
-25%
Cena:
892,50 Kč
670 Kč
Sleva končí 31. října v 23:59
Lekce 7: Bojovník do arény
Lekce 11: Statika
Lekce 13: ArrayList v Javě
Tahák: Učební pomůcka na OOP v Javě - Tahák
Regulární výrazy v Javě
Varianta s lektorem
Tento kurz je možné studovat i ve variantě s lektorem.
Školení OOP v Javě
. U předchozích jsem si kupoval
knihy, platil kurzy v AN, nakonec jsem loudil info. na okoun.cz, nebo jsem četl
referenční příručky od autorů tříd, či funkcionalit, které jsem někdy
nechápal, ale tady? Díky tomuto seriálu to jde úplně samo
)
ITnetwork!
Díky němu si můžu jet svým
tempem a to mi přece jen vyhovuje 