Využij akce až 80 % zdarma při nákupu e-learningu. Více informací.
Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se Pythonu
python week
Avatar
Admin Centrum:12. dubna 0:49

Omlouvám se za off, ale tohle musí ven:

Rád bych všechny touto cestou varoval před společností Počítačová pohotovost (dále jen PP), která se na webu chlubí opravami do druhého dne, svozem zdarma a důrazem na maximální spokojenost zákazníka. Nechali jsme si u nich vyčistit laserovou tiskárnu, ale namísto opravdu do druhého dne a profesionálního přístupu jsme zaznamenali jen neschopnost a diletantství:

  • PP vůbec nekomunikuje, nereaguje na zaslané e-maily ani zprávy z kontaktního formuláře
  • Zapomeňte na opravdu do druhého dne – v našem případě to byly tři týdny, aniž by cokoliv opravili či vyčistili
  • Jejich technici se chovají velmi arogantně a nemají sebemenší ochotu pochopit zákazníka
  • K jakékoliv činnosti je dokáže vybudit pouze pohrůžka právních kroků; náš požadavek na okamžité vrácení tiskárny po dvou týdnech urgování od svozu zcela ignorovali a rozhodli se namísto toho provést diagnostiku, kterou jsme v předstihu písemně odmítli
  • Při předání tiskárny si pečlivě všechno zkontrolujte a nechte ukázat, že zařízení funguje – nejenže nám nevrátili napájení kabel, ale také sundali z vodicích rollerů gumičky, čímž tiskárnu poničili
  • Nenechte se nachytat svozem zdarma – zaplatíte jej plně při odvozu, za který chtějí 424 Kč
  • Vyčištění tiskárny nacenila PP na 4000 Kč. Tutéž službu nám provedl jiný servis do druhého dne za 605 Kč.
  • Zjistili jsme, že PP si nechává dělat opravy tiskáren u externí firmy Epsonhp Servis, proto jsou ceny PP přemrštěné, je tedy naprosto zbytečné objednávat si opravy u PP. Tiskárnu nám také nemohli vydat hned, protože se muselo počkat, až někdo doveze tiskárnu z Epsonhp Servisu.
  • Firma nám arogantně oznámila, že lze hradit pouze hotově, nikoli platební kartou (kdoví, kde ty peníze končí)
  • Reklamovali jsme celou záležitost, zejména způsobení nefunkčnosti tisku ze strany PP, avšak bezvýsledně, nikdo z firmy nereaguje, ani sám jednatel, jemuž jsme celou záležitost také poslali; jakákoliv snaha o reklamaci u PP nefunguje, ona totiž nefunguje už samotná komunikace s PP, jak je již zmíněno výše
  • Do dnešního dne jsme nedostali vůbec žádné vysvětlení ani žádnou omluvu za komplikace, které nám firma PP způsobila

Celá slavná Počítačová pohotovost není nic jiného než humbuk, ubohá skupinka arogantních neumětelů, jež mají bohužel žaludek na to parazitovat na lidech, kteří u nich hledají zejména v dnešní nelehké době pomoc. Této firmě se rozhodně širokým obloukem vyhněte, ušetříte si tak nejenom moře peněz, ale hlavně času a nervů. My hodláme ve své reklamaci z principu pokračovat i nadále, dokud se nám nedostane vyslyšení.

 
Odpovědět
12. dubna 0:49
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.