Programujeme Android hru - Online kurz
Úvodní díl - podíváme se, co to LIBGDX je a jaké má možnosti. Tuto knihovnu pak využijeme k tvorbě naší hry.
Napsal Jaroslav Polívka
V tomto díle nainstalujeme všechno potřebné, abychom mohli začít vyvíjet.
Napsal Jaroslav Polívka
V dnešním díle se podíváme na vestavěné třídy a metody knihovny LIBGDX, pohrajeme si trošku s barvami.
Napsal Jaroslav Polívka
V dnešním díle si vysvětlíme základní pojmy render, delta a FPS.
Napsal Jaroslav Polívka
V tomto díle se podíváme na vykreslování základních geometrických tvarů a další zajímavé základní třídy.
Napsal Jaroslav Polívka
Další díl programování hry pro Android. Dnes se zamyslíme nad tím, jak vyřešit problém se zobrazením naší aplikace na mnoha různých obrazovkách.
Napsal Jaroslav Polívka
V tutoriálu začneme s implementací tříd Android hry v Javě v libGDX, vyplníme kódem třídy Chicken a TurnManager.
Napsal Jaroslav Polívka
V tutoriálu pokračujeme v implementaci tříd Android hry v Javě v libGDX. Implementujeme ObjectManager, GameManager, InputManager a Renderer().
Napsal Jaroslav Polívka
Tutoriál i pro začínající programátory, programujeme hru pro Android pomocí herní knihovny libGDX, opakujeme základy jazyka Java, dnes nahrajeme zdroje.
Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme hru pro Android, v dnešním dvoj-díle konečně promítneme na obrazovku naší hloupou slepici a pozadí.
Napsal Jaroslav Polívka
Programujeme hru pro Android, v dnešním dvoj-díle konečně promítneme na obrazovku naší hloupou slepici a pozadí.
Napsal Jaroslav Polívka
Tvoříme hru pro Android, v dnešním tutoriálu přidáme třídu, která vytvoří instanci našeho krmiva a třídu pro vyhledání volné pozice na obrazovce
Napsal Jaroslav Polívka
Tvoříme hru pro Android, dnes si popíšeme přidané třídy z předchozího dílu a promítneme krmení na obrazovku.
Napsal Jaroslav Polívka
Tvoříme hru pro Android, dnes se budeme zabývat kolizí našeho hloupého kuřete s krmením, promítáním skóre, rychlosti a "životnosti" krmiva .
Napsal Jaroslav Polívka
V dnešním tutoriálu se stručně vrátíme k předchozímu dílu, objasníme volání update metod a pro oživení přidáme jednoduché animace a zvuky.
Napsal Jaroslav Polívka
V dalším díle programování hry pro Android si připravíme algoritmus pro řízení energie kuřete a pro uložení a načtení nejvyššího skóre.
Napsal Jaroslav Polívka
V dalším díle programování hry pro Android v Javě pomocí switch rozvětvíme provádění kódu do stavů hry READY, RUNNING a GAMEOVER.
Napsal Jaroslav Polívka
V dnešním tutoriálu programování hry pro Android kurz zakončíme nahráním naší hry do mobilního telefonu nebo tabletu.
Napsal Jaroslav Polívka