Zimní výprodej C/C++ week
Pouze tento týden sleva až 80 % na e-learning týkající se C/C++
40 % bodů zdarma díky naší Zimní akci!

Programujeme Android hru

Programujeme Android hru - Poznáváme LIBGDX

Lekce 1

Programujeme Android hru - Poznáváme LIBGDX

Úvodní díl - podíváme se, co to LIBGDX je a jaké má možnosti. Tuto knihovnu pak využijeme k tvorbě naší hry.
Napsal Jaroslav Polívka
Zdarma Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Stažení potřebného software

Lekce 2

Programujeme Android hru - Stažení potřebného software

V tomto díle nainstalujeme všechno potřebné, abychom mohli začít vyvíjet.
Napsal Jaroslav Polívka
Zdarma Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy

Lekce 3

Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy

V dnešním díle se podíváme na vestavěné třídy a metody knihovny LIBGDX, pohrajeme si trošku s barvami.
Napsal Jaroslav Polívka
ZdarmaNehodnoceno Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Render, delta a FPS

Lekce 4

Programujeme Android hru - Render, delta a FPS

V dnešním díle si vysvětlíme základní pojmy render, delta a FPS.
Napsal Jaroslav Polívka
ZdarmaNehodnoceno Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy podruhé

Lekce 5

Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy podruhé

V tomto díle se podíváme na vykreslování základních geometrických tvarů a další zajímavé základní třídy.
Napsal Jaroslav Polívka
Zdarma Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Úvaha nad obrazovkami

Lekce 6

Programujeme Android hru - Úvaha nad obrazovkami

Další díl programování hry pro Android. Dnes se zamyslíme nad tím, jak vyřešit problém se zobrazením naší aplikace na mnoha různých obrazovkách.
Napsal Jaroslav Polívka
Zdarma Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd I

Lekce 7

Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd I

V tutoriálu začneme s implementací tříd Android hry v Javě v libGDX, vyplníme kódem třídy Chicken a TurnManager.
Napsal Jaroslav Polívka
Zdarma Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd II

Lekce 8

Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd II

V tutoriálu pokračujeme v implementaci tříd Android hry v Javě v libGDX. Implementujeme ObjectManager, GameManager, InputManager a Renderer().
Napsal Jaroslav Polívka
ZdarmaNehodnoceno Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Assets load

Lekce 9

Programujeme Android hru - Assets load

Tutoriál i pro začínající programátory, programujeme hru pro Android pomocí herní knihovny libGDX, opakujeme základy jazyka Java, dnes nahrajeme zdroje.
Napsal Jaroslav Polívka
ZdarmaNehodnoceno Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Grafika I

Lekce 10

Programujeme Android hru - Grafika I

Programujeme hru pro Android, v dnešním dvoj-díle konečně promítneme na obrazovku naší hloupou slepici a pozadí.
Napsal Jaroslav Polívka
Zdarma Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Grafika II

Lekce 11

Programujeme Android hru - Grafika II

Programujeme hru pro Android, v dnešním dvoj-díle konečně promítneme na obrazovku naší hloupou slepici a pozadí.
Napsal Jaroslav Polívka
ZdarmaNehodnoceno Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Krmení I

Lekce 12

Programujeme Android hru - Krmení I

Tvoříme hru pro Android, v dnešním tutoriálu přidáme třídu, která vytvoří instanci našeho krmiva a třídu pro vyhledání volné pozice na obrazovce
Napsal Jaroslav Polívka
ZdarmaNehodnoceno Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Krmení II

Lekce 13

Programujeme Android hru - Krmení II

Tvoříme hru pro Android, dnes si popíšeme přidané třídy z předchozího dílu a promítneme krmení na obrazovku.
Napsal Jaroslav Polívka
ZdarmaNehodnoceno Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Collision detection

Lekce 14

Programujeme Android hru - Collision detection

Tvoříme hru pro Android, dnes se budeme zabývat kolizí našeho hloupého kuřete s krmením, promítáním skóre, rychlosti a "životnosti" krmiva .
Napsal Jaroslav Polívka
ZdarmaNehodnoceno Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Animace, zvuky

Lekce 15

Programujeme Android hru - Animace, zvuky

V dnešním tutoriálu se stručně vrátíme k předchozímu dílu, objasníme volání update metod a pro oživení přidáme jednoduché animace a zvuky.
Napsal Jaroslav Polívka
ZdarmaNehodnoceno Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Energie kuřete

Lekce 16

Programujeme Android hru - Energie kuřete

V dalším díle programování hry pro Android si připravíme algoritmus pro řízení energie kuřete a pro uložení a načtení nejvyššího skóre.
Napsal Jaroslav Polívka
ZdarmaNehodnoceno Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Jednoduchá herní smyčka

Lekce 17

Programujeme Android hru - Jednoduchá herní smyčka

V dalším díle programování hry pro Android v Javě pomocí switch rozvětvíme provádění kódu do stavů hry READY, RUNNING a GAMEOVER.
Napsal Jaroslav Polívka
ZdarmaNehodnoceno Zobrazit popis
Programujeme Android hru - Nahrání hry do zařízení

Lekce 18

Programujeme Android hru - Nahrání hry do zařízení

V dnešním tutoriálu programování hry pro Android kurz zakončíme nahráním naší hry do mobilního telefonu nebo tabletu.
Napsal Jaroslav Polívka
Zdarma Zobrazit popis


 

Aktivity (1)