Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)

Programujeme Android hru

Java Android Programujeme hru

Programujeme Android hru - Poznáváme LIBGDX

1. díl - Programujeme Android hru - Poznáváme LIBGDX

Úvodní díl - podíváme se, co to LIBGDX je a jaké má možnosti. Tuto knihovnu pak využijeme k tvorbě naší hry.
ZdarmaNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Stažení potřebného software

2. díl - Programujeme Android hru - Stažení potřebného software

V tomto díle nainstalujeme všechno potřebné, abychom mohli začít vyvíjet.
ZdarmaNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy

3. díl - Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy

V dnešním díle se podíváme na vestavěné třídy a metody knihovny LIBGDX, pohrajeme si trošku s barvami.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Render, delta a FPS

4. díl - Programujeme Android hru - Render, delta a FPS

V dnešním díle si vysvětlíme základní pojmy render, delta a FPS.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy podruhé

5. díl - Programujeme Android hru - Základní vestavěné třídy podruhé

V tomto díle se podíváme na vykreslování základních geometrických tvarů a další zajímavé základní třídy.
ZdarmaNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Úvaha nad obrazovkami

6. díl - Programujeme Android hru - Úvaha nad obrazovkami

Další díl programování hry pro Android. Dnes se zamyslíme nad tím, jak vyřešit problém se zobrazením naší aplikace na mnoha různých obrazovkách.
ZdarmaNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd I

7. díl - Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd I

V tutoriálu začneme s implementací tříd Android hry v Javě v libGDX, vyplníme kódem třídy Chicken a TurnManager.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd II

8. díl - Programujeme Android hru - Rozdělení hry do tříd II

V tutoriálu pokračujeme v implementaci tříd Android hry v Javě v libGDX. Implementujeme ObjectManager, GameManager, InputManager a Renderer().
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Assets load

9. díl - Programujeme Android hru - Assets load

Tutoriál i pro začínající programátory, programujeme hru pro Android pomocí herní knihovny libGDX, opakujeme základy jazyka Java, dnes nahrajeme zdroje.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Grafika I

10. díl - Programujeme Android hru - Grafika I

Programujeme hru pro Android, v dnešním dvoj-díle konečně promítneme na obrazovku naší hloupou slepici a pozadí.
ZdarmaNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Grafika II

11. díl - Programujeme Android hru - Grafika II

Programujeme hru pro Android, v dnešním dvoj-díle konečně promítneme na obrazovku naší hloupou slepici a pozadí.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Krmení I

12. díl - Programujeme Android hru - Krmení I

Tvoříme hru pro Android, v dnešním tutoriálu přidáme třídu, která vytvoří instanci našeho krmiva a třídu pro vyhledání volné pozice na obrazovce
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Krmení II

13. díl - Programujeme Android hru - Krmení II

Tvoříme hru pro Android, dnes si popíšeme přidané třídy z předchozího dílu a promítneme krmení na obrazovku.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Collision detection

14. díl - Programujeme Android hru - Collision detection

Tvoříme hru pro Android, dnes se budeme zabývat kolizí našeho hloupého kuřete s krmením, promítáním skóre, rychlosti a "životnosti" krmiva .
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Animace, zvuky

15. díl - Programujeme Android hru - Animace, zvuky

V dnešním tutoriálu se stručně vrátíme k předchozímu dílu, objasníme volání update metod a pro oživení přidáme jednoduché animace a zvuky.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Energie kuřete

16. díl - Programujeme Android hru - Energie kuřete

V dalším díle programování hry pro Android si připravíme algoritmus pro řízení energie kuřete a pro uložení a načtení nejvyššího skóre.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Jednoduchá herní smyčka

17. díl - Programujeme Android hru - Jednoduchá herní smyčka

V dalším díle programování hry pro Android v Javě pomocí switch rozvětvíme provádění kódu do stavů hry READY, RUNNING a GAMEOVER.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Jaroslav Polívka
Programujeme Android hru - Nahrání hry do zařízení

18. díl - Programujeme Android hru - Nahrání hry do zařízení

V dnešním tutoriálu programování hry pro Android kurz zakončíme nahráním naší hry do mobilního telefonu nebo tabletu.
ZdarmaNapsal Jaroslav Polívka


 

Aktivity (1)