Lekce 14 - Šibenice pro Android - Návrh aplikace, menu a volby hry
V minulé lekci, Android programování - Welcome screen animace kalkulačky 2, jsme si rozpohybovali animaci na Welcome screen.
V dnešním Java Android tutoriálu započneme práci na pokročilejší aplikaci, kterou bude hra šibenice:
Požadavky
Vytvoříme jednoduchou hru Šibenice podle klasických pravidel s tím, že bude obsahovat:
- slova z několika kategorií dle výběru,
- po výhře/prohře se zobrazí hádané slovo a dosažené skóre,
- dosažené skóre bude moci hráč uložit,
- hráči bude také umožněno vymazat dosavadní výsledky,
- jak při uložení skóre, tak při mazání skóre bude hráči položen dotaz ve formě dialogu, zda skutečně chce údaje uložit/smazat
- v žádné části aplikace nebude umožněna změna orientace obrazovky,
- systém bodování hráče; hráč bude mít na začátku hry 10000 bodů, za každou chybu mu bude 1000 bodů odečteno a za každé uhodnuté písmeno 500 bodů připočítáno s tím, že pokud uhádne více písmen za sebou, bude se mu počet bodů násobit.
Aktivity
Pojďme si ukázat, jaké budeme v naší aplikaci potřebovat aktivity.
...konec náhledu článku...
Pokračuj dál
Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.
Koupit tento kurz
Obsah článku spadá pod licenci Premium, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.
- Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
- Kvalitní znalosti v oblasti IT.
- Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.
Popis článku
Požadovaný článek má následující obsah:
V prvním Android tutoriálu o programování hry Šibenice v Javě vytvoříme aktivitu s hlavním menu hry a aktivitu pro výběr okruhů hádaných slov.
Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.