Diskuze: 2D pole , změna barvy na přejetí

Java Java 2D pole , změna barvy na přejetí

Aktivity (1)
Avatar
kuba.na
Člen
Avatar
kuba.na:20.1.2015 17:31

Ahoj , programuju v programovacím jazyku Processing(Jako java). Mám 2d pole a všechny čtverečky v poly jsou jedno barevne... Když přesně přejeddu myší chci aby se změnili na nějakou abrvu a ta barva tam zůstala... Stačil by mi algoritmus abych zjistil pozici toho jednoho pole a co mam napsat aby tam ta barva zustala a ne že se po přejetí myši zase změní zpátky..Snad mě chápete.. Dík

 
Odpovědět 20.1.2015 17:31
Avatar
Matěj Kripner
Redaktor
Avatar
Odpovídá na kuba.na
Matěj Kripner:20.1.2015 19:09

Ty čtverečky by měli mít nastavitelný nějaký listener pro najetí myší. V něm můžeš měnit barvu.
Snad jsem si to domyslel správně, hodně informací v tvé otázce chybí.

Nahoru Odpovědět 20.1.2015 19:09
To understand what recursion is, you must first understand recursion.
Avatar
Rasto
Redaktor
Avatar
Odpovídá na kuba.na
Rasto:21.1.2015 12:28

Predpokladam, ze pod pojmom "2D pole", myslis mriezku (grid), ktoru mas vizualne zobrazenu.
Zavisi, ako si tu mriezku vykreslil. Ak si ju spravil pomocou zvislych a vodorovnych ciar, tak odporucam si radsej vytvorit objekty typu Rectangle (alebo Rectangle2D) a tie potom ulozit do 2D pola (napr. MojeStvorce[][] mriezka = new MojeStvorce[10][10], pricom MojeStvorce je trieda ktora extenduje Rectangle (alebo Rectangle2D)).
Ked uz mas pole, kazdy prvok (cize stvorec) ma svoj x a y index, takze ked vies identifikovat na ktory stvorec z pola sa kliklo (resp "najelo") mysou.
Samozrejme plati to, co uviedol Matej, ze potrebujes mouseListener, ktory spracuvava eventy spojene s pohybom mysi cez mriezku.

 
Nahoru Odpovědět 21.1.2015 12:28
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 3 zpráv z 3.