Diskuze: Co použít?

Tvůrce

Zobrazeno 18 zpráv z 18.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
Ano na piškvorky by stačil swing, ale pak třeba na šachy už ne. Ještě se chci zeptat, že když bude piškvorkové pole 15*15 tak jestli jde to hodit přes nějaký cyklus.
Když půjdu do extrému tak na piškvorky i šachy ti stačí konzole.
Budeš jen vypisovat jednotlivé znaky.
Jinak javu jako takovou neznám, takže s použití technologie ti
neporadím.
S tím cyklem to myslíš jak? Samozřejmě že cykly používat budeš (herní
smyčka, event smyčka minimálně). Nevím jakou další smyčku bys tam chtěl
mít. jestliže budou políčka nějaké čtverečky, odchytneš kluknutí,
dopočítáš na který čtvereček bylo kliknuto, a potom změníš jeho
stav.
Na smyčky jako takové pozor, dokážou hezky zamíchat s pamětí.
já jsem právěže to chtěl udělat okenní, s tím cyklem jsem to myslel, tak, abych si vygeneroval pole gui buttonů abych to nemusel ručně. Neví někdo prosím?
Jestli si nevíš rady s polem čudlíků, studuj ještě trochu, než budeš dělat hru a okenní aplikace.
Já bych potřeboval jenom u tlačítek poradit, jak je udělat přes cyklus, abych nemusel to dělat ručně. Já když to hodím do cyklu tak bych chtěl udělat:
JButton i = new JButton("")
i by byla proměnná z cyklu jenže nevím, jak jí tam dostat. Nic víc už nechci.
for(int i = 0; i< výška ; i++)
{
for(int j = 0; j < šířka ; j++)
{
//a zde vytváříš vždy nový button a řen vložíš do herního pole
//např.
Button x=new Button();
pole_buttonu[i][j]=x;
}
}
Ber to jenom jako příklad, musíš si totiž udělat třídu herní pole, v
ní pak mít pole buttonu např. a to zpravovat pomocí další vnitřní
třídy, která hlídá kde bylo kliknuto a co s tím. Tu máš přímo
příklad jak to udělat celé : http://www.itnetwork.cz/…ova-hra-miny
PS: jsou to sice miny, ale budeš mít stejný základ s herním polem a
ovládáním toho
Mně ta ukázka z min předtím nefungovala tak to večer zkusím. Díky
uff, pánové to je celé špatně, pokud to opravdu chcete dělat jako pole buttonu, tak to je možná lepší i varianta konzole.
Dělá se to tak že máš nějaký PictureBox (nevím jak se to jmenuje u javy, možná nějaký canvas, image, nebo tak něco) a na ten si vykreslíš mřížku a vše potřebné, odchytíš kliknutí, zjistíš si pozici kliknutí a vypočítáš to.
Takže jak tady byl ten článek o místech v kině?
JButtonu můžeš v javě přiřadit ImageIcon a z toho je jakby pak obrazek
= něco jako picturebox
nevím vůbec jaký článek myslíš, ale i kino by se takhle řešilo.
jo, ale podstatné je aby nahradil všech 225 buttonů jen jedním ImageIcon.
Jo tak, tak na to je v javě canvas, ale to mi pro začátečníka i tak příjde moc složité, jednoduší by měl první skusit si tak udělat těch buttonu víc a pak jen kontrolovat na který se kliklo.
http://www.itnetwork.cz/…nice-jpanelu
Tohle jsem měl na mysli
přečti si předchozí díl, hned druhý odstace píše, že použití labelů (button je v tomto případě totéž) je nesmysl.
Zobrazeno 18 zpráv z 18.