Diskuze: MouseListener
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí Java, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
ach jo.... už jsem ti to psal v minulém vláknu, cos tu postnul. Děláš to špatně. Házíš posluchače do třídy hra - takže ti to logicky otáčí všechny karty. Tvůj problém by se dal ošetřit třeba nějakým polem a vždycky bys na kliknutí myškou vybral tu danou kartu z pole.
Ale proč si to nepřekopeš a neuděláš si posluchač ve třídě karta?? Jestli řekneš, že na překopání programu nemáš čas atd. tak to jsou jen výmluvy. Jestli chceš, napiš mi PM a můžem se o tom pobavit. Jaké máš zadání, co potřebuješ udělat, jaké máš použít metodyky, jak mají být třídy propojené atd. Každopádně ten tvůj kód je humus.
nemám tie karty v poli ale v arrayliste ... mám to vykreslene tak ako som chcel(na to som sa pytal v minulom vlakne ale okrem 5 bodov z ktorých by som ti vedel všetky vysvetliť len som na to nemal čas, som nikde v tvojej odpovedi nevidel riešenie, to je už ale jedno) problém je v tom že ja tie karty z toho arraylistu chcem vyhadzovať do ineho arraylistu, ale ked kliknem na hociktoru kartu na obrazovke stale mi to funguje iba pre tú v strede, a preto nemôžem dať mouselistenera do triedy s Kartou
Být tebou vůbec neztrácím čas snahou tohle nějak opravit, komplet to smaž a začni znova na zelené louce s tím že si nejdříve provedeš pořádný <b>objektový</b> návrh a pořádně si rozkreslíš co s čím jak bude komunikovat. Jelikož jde o karetní hru tak tam prostě <b>musíš</b> mít třídu Karta, pak samozřejmě další jako například Hráč, Balíček, Stůl atd. Takhle jak to máš, tak s tím tě každý soudný učitel/profesor musí vyhodit, nehledě k tomu, že vůbec nevidím možnost, že bys to tímto stylem mohl dotáhnout do nějaké funkční podoby.
Zobrazeno 5 zpráv z 5.