BLACK FRIDAY - Největší IT akce roku. Získej až 80 % kreditů navíc nebo využij slevy až 80 % na e-learning. Ale pozor, akce platí pouze do 30. 11. 2024.
NOVINKA: Staň se datovým analytikem od 0 Kč a získej jistotu práce, lepší plat a nové kariérní možnosti. Více informací:
Avatar
Wayne
Člen
Avatar
Wayne:13.4.2014 16:12

Ahoj, mohl by mi někdo poradit, jaký jsou pravidla při provádění transformací v openGL? Například jaký bude pořadí v tomto kódu

gl.glMatrixMode(GL.GL_PROJECTION);
gl.glScalef(3,1,1);
gl.glMatrixMode(GL.GL_MODELVIEW);
gl.glLoadIdentity();
gl.glScalef(3,1,1);
gl.glMatrixMode(GL.GL_PROJECTION);
gl.glLoadIdentity();
gl.glRotatef(45,1,0,0);
gl.glMatrixMode(GL.GL_MODELVIEW);
gl.glTranslatef(0.1f , 0 ,0);
gl.glPushMatrix();
gl.glTranslatef(0, 0.1f, 0);
gl.glPopMatrix();
 
Odpovědět
13.4.2014 16:12
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.