Válí se ti projekty v šuplíku? Dostaň je mezi lidi a získej cool tričko a body na profi IT kurzy v soutěži ITnetwork summer 2017!
Přidej si svou IT školu do profilu a najdi spolužáky zde na síti :)

Diskuze: Pořadí provádění transformací v openGL

Java Java Pořadí provádění transformací v openGL

Aktivity (1)
Avatar
Wayne
Člen
Avatar
Wayne:13.4.2014 16:12

Ahoj, mohl by mi někdo poradit, jaký jsou pravidla při provádění transformací v openGL? Například jaký bude pořadí v tomto kódu

gl.glMatrixMode(GL.GL_PROJECTION);
gl.glScalef(3,1,1);
gl.glMatrixMode(GL.GL_MODELVIEW);
gl.glLoadIdentity();
gl.glScalef(3,1,1);
gl.glMatrixMode(GL.GL_PROJECTION);
gl.glLoadIdentity();
gl.glRotatef(45,1,0,0);
gl.glMatrixMode(GL.GL_MODELVIEW);
gl.glTranslatef(0.1f , 0 ,0);
gl.glPushMatrix();
gl.glTranslatef(0, 0.1f, 0);
gl.glPopMatrix();
 
Odpovědět 13.4.2014 16:12
Děláme co je v našich silách, aby byly zdejší diskuze co nejkvalitnější. Proto do nich také mohou přispívat pouze registrovaní členové. Pro zapojení do diskuze se přihlas. Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se, je to zdarma.

Zobrazeno 1 zpráv z 1.