Vydělávej až 160.000 Kč měsíčně! Akreditované rekvalifikační kurzy s garancí práce od 0 Kč. Více informací.
Hledáme nové posily do ITnetwork týmu. Podívej se na volné pozice a přidej se do nejagilnější firmy na trhu - Více informací.

Lekce 5 - Kontrolery a mapping v Java Spring Boot

V minulé lekci, Úvod do MVC architektury ve Spring Boot, jsme si vysvětlili, co je to MVC architektura, jaké má pro nás výhody a proč je programátory tolik využívaná.

Dnes si v Java Spring tutoriálu po všem tom nastavování již vytvoříme reálný příklad. Vykreslíme si klasické "Hello, world!" jako prostý text a poté i v HTML šabloně.

Tvorba Spring kontroleru

Jak již z předchozí lekce víme, první vrstva ve Springu se nazývá kontroler. V teorii jsme si zatím pouze povyprávěli o tom, jak kontroler funguje. Dnes si ho ukážeme v praxi. Budeme pokračovat v projektu, který máme vytvořený.

V našem package si založíme další package controllers a v něm novou třídu, kterou nazveme


 

...konec náhledu článku...
Pokračuj dál

Znalosti v hodnotě stovek tisíc získáš za pár korun

Došel jsi až sem a to je super! Věříme, že ti první lekce ukázaly něco nového a užitečného.
Chceš v kurzu pokračovat? Přejdi do prémiové sekce.

Koupit tento kurz

Koupit všechny aktuálně dostupné lekce s funkcí odevzdávání úloh a certifikátem za pouhých 730 Kč
Aktuální stav konta 0 Kč
Koupí tohoto balíčku získáš přístup ke všem 13 článkům (11 lekcí, praktické cvičení, test) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenci Premium III, koupí článku souhlasíš se smluvními podmínkami.

Co od nás v dalších lekcích dostaneš?
  • Neomezený a trvalý přístup k jednotlivým lekcím.
  • Kvalitní znalosti v oblasti IT.
  • Dovednosti, které ti pomohou získat vysněnou a dobře placenou práci.

Popis článku

Požadovaný článek má následující obsah:

V Java Spring Boot tutoriálu si vytvoříme malou aplikaci, která pozdraví uživatele, a také se přiučíme mappingu.

Kredity získáš, když podpoříš naši síť. To můžeš udělat buď zasláním symbolické částky na podporu provozu nebo přidáním obsahu na síť.

Článek pro vás napsal Tomáš Střecha
Avatar
Autor se věnuje tvorbě backend webových aplikací v Javovém frameworku Spring boot, grafickému vykreslování v C++ společně s pomocí OpenGL.
Aktivity