Turtle
Turtle je program napsaný v Javě, který implementuje želví grafiku. Můžete si tak nechat vykreslit složité geometrické obrazce jen pomocí několika jednoduchých příkazů.
Příkazy

Konstanty

Tipy
- V nastavení si můžete zapnout virtuální želvu, která vám bude ukazovat vaší pozici a úhel.
- Dvojité kliknutí na plátno přepne do fullscreen režimu - plátno bude přes celou obrazovku.
- Ve fullscreen režimu si můžete nechat udělat snímek obrazovky stisknutím P.
- Argumenty mohou být desetinná čísla. Jako desetinná čárka funguje i tečka.
- Argumenty mohou být záporné, jen pokud jsou v závorkách. Můžete tak kreslit pozadu.
- Početní operace fungují jen pokud je argument v závorkách. Podporováno: +-*/
- Argumenty u LM a +- není nutné psát opakovaně - pamatují si poslední použitý.
- Používejte <w> a <h>, aby se velikost vašich obrazců měnila dle velikosti plátna.
- Mnoho ukázek je přímo v programu.
FAQ
- Bod [0,0] je v levém horním rohu.
- Výchozí pozice je uprostřed plátna, úhel 0° (ukazuje nahoru).
- Výchozí délka linky je 10 bodů, změna úhlu 60°.
- Na velikosti písmen nezáleží, řádkování, mezery a neznámé znaky jsou ignorovány.
- Cykly se do sebe mohou vnořovat.
- Dělení nulou vrací nulu.
Ukázka
C (36) { // vytvoří cyklus - 36 opakování L(200) // nakreslí čáru dlouhou 200 bodů +(10) // zvětší úhel o 10° H // návrat doprostřed plátna } // konec cyklu

Galerie




Stáhnout
Stažením následujícího souboru souhlasíš s licenčními podmínkami
Staženo 327x (161.61 kB)
Aplikace je včetně zdrojových kódů v jazyce Java