Vytvoř si vlastní 3D webovou hru

JavaScript 3D webová hra

Vytvoř si vlastní webovou hru

1. díl - Vytvoř si vlastní webovou hru

V sérii článků ti ukážu, jak si můžeš vytvořit jednoduchou webovou 3D hru pomocí WebGL frameworku BabylonJS.
ZdarmaNapsal Pavol Hejný
Vylepšování základní scény

2. díl - Vylepšování základní scény

V tomto článku ukážu, jak na zarovnání do mřížky, mazání krychlí pomocí pravého tlačítka myši, materiály a hover efekt jako v css.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Pavol Hejný
Stav hry

3. díl - Stav hry

V předchozích dvou článcích jsme stav nechávali přímo v Babylon scéně. V tomto díle ho přesuneme do Redux store.
ZdarmaNapsal Pavol Hejný
Zpět a Vpřed

4. díl - Zpět a Vpřed

Abychom plně využili potenciál webové aplikace, uložíme její stav do URL a zprovozníme prohlížečová tlačítka zpět a vpřed.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Pavol Hejný
TypeScript

5. díl - TypeScript

Jednotlivé soubory přepíšeme do TypeScriptu a propojíme pomocí exportů a importů. Celá hra se tím stane mnohem ucelenějším projektem.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Pavol Hejný
Uživatelské rozhraní

6. díl - Uživatelské rozhraní

Zatím jsme vše zobrazovali pouze do 3D scény. Teď přidáme i 2D uživatelské rozhraní, kde si bude moci uživatel vybrat barvu nově vytvářených krychlí.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Pavol Hejný
Nasazení na server

7. díl - Nasazení na server

Teď máme vyrobenou jednoduchou kostičkovou webovou hru. V posledním článku ukážu pár věcí na doladění a to, jak můžu vše průběžně nasazovat na produkci.
ZdarmaNehodnocenoNapsal Pavol Hejný


 

Aktivity (2)