Diskuze: Nefunkční setInterval
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Zobrazeno 4 zpráv z 4.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Pouzij requestAnimationFrame, je tady na to i clanek https://www.itnetwork.cz/…vykreslovani
Klidně to může nechat tak jak to měl, ale jen tu metodu nesmí volat
// main.js
var interval;
window.onload = function () {
game.start();
interval = setInterval(game.play, 1000/game.fps);
};
Takhle te fci setInterval přepošleš jen referenci. Ve tvojem případě jsi spustil tu fci game.play(), ona se vykonala a něco se poslalo dovnitř setInterval a protože si tam můžeš poslat cokoliv tak to udělalo tenhle side effect.
PS: netestoval jsem, v JS píšu jen občas, ale v ostatních jazycích by to fungovalo
Zobrazeno 4 zpráv z 4.