Diskuze: Přepočítávání isometrických souřadnic
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
Tvůrce
Zobrazeno 8 zpráv z 8.
//= Settings::TRACKING_CODE_B ?> //= Settings::TRACKING_CODE ?>
V předchozím kvízu, Online test znalostí JavaScript, jsme si ověřili nabyté zkušenosti z kurzu.
vektor (x, y)
x je lavy horny roh policka
y je pravy spodny roh policka
Vychadzas z tohoto?
Asi mi zřejmě něco uniká.
Předpokládal jsem, že v parametru předám v offsetu jen posun mapy vůči
plátnu o x a y. A druhým parametrem je jen výška a šířka daného
kosočtverce(políčka). Pak tedy taky nerozumím co přesně je u
kosočtverce "pravý dolní roh".. ?
Vychádzal som z dema, ktoré si uviedol.
Ak som správne pochopil tvoj zámer, chceš aby pri kliku na niektoré
políčko sa v ňom niečo spravilo a je jedno či klikneš uprostred alebo v
rohu.
Je to tak?
V podstatě ano, zatím mi jde jen o určení indexu pole, na kterém se
nachází kurzor.
Pro ilustraci tady je odkaz na celý můj script: http://jenkings.eu/…y/isometric/
Do konzole prohlížeče se vypisují debug informace o souřadnicích myši, a
za nimi by měl být zobrazen index políčka na kterém se nachází kurzor
Sú tam hodnoty od -1 do 3, teda pole je 4 * 4 políčka? Prečo je tam hodnota -1?
O to mi právě jde. Někde dělám chybu a ten přepočet prostě vůbec
nefunguje.
Záhadně se to přepočítává někde uprostřed políček atd. Reálná
velikost mapy je vidět v souboru globals.js, tedy 6x8
viz:
var map = [
[0,0,3,1,1,1,1,1],
[1,1,3,3,1,0,0,0],
[0,0,0,0,1,0,1,1],
[1,1,0,0,0,0,1,2],
[1,1,0,0,0,1,1,2],
[1,1,1,1,0,1,1,1]
];
Sorry, pole má 3 * 4 políčiek. Len tá dlhšia časť je špatne
rozdelená.
zľava: pol políčka, 3 * celé políčko, pol políčka.
Ale to určite vieš.
Zobrazeno 8 zpráv z 8.